KS: U ponedjeljak otvaranje kontakt centra i pravne pomoći za nezaposlene
Pozivni kontakt centra prvi je projekat ovakve vrste u službama za zapošljavanje u regionu, a odnosi se na cjelodnevno održavanje komunikacije sa korisnicima usluga, nezaposlenim licima i poslodavcima.
Služba za zapošljavanje Kantona Sarajevo završila je sve pripreme za zvanično otvaranje kontakt centra i projekta Pravna pomoć, koji bi trebao biti otvoren u ponedjeljak.
Pozivni kontakt centra prvi je projekat ovakve vrste u službama za zapošljavanje u regionu, a odnosi se na cjelodnevno održavanje komunikacije sa korisnicima usluga, nezaposlenim licima i poslodavcima.
Pozivom prema kontakt centru, nezaposlena lica i poslodavci izbjeći će nepotrebno gubljenje vremena za obilazak biroa, smanjiti troškove prevoza, a zaposleni službenici imaće više vremena za savjetodavni proces, što je i osnovna ideja za uspostavljanje ovog sistema pomoći korisnicima.
Osim pružanja informacija korisnicima usluga, zadatak kontakt centra je i rješavanja eventualnih problema sa kojima se nezaposlena ili zaposlena lica ili poslodavci suočavaju prilikom korištenja usluga Službe.
Kontakt centar je baziran na besplatanoj liniji, te pozivom na broj: 080 022 434 korisnik automatski dobija pripremljen odgovor. Ukoliko ne postoji automatski, operater će odgovor u najkraćem mogućem vremenu pripremiti i obavijestiti korisnika.
Automatski odgovori koje će korisnici dobijati su: informacije o potrebnoj dokumentaciji za prijavu na biro, ostvarivanje prava na novčanu naknadu, pravo na penzijsko i invalidsko osiguranje, pravo na zdravstveno osiguranje, pravo na porodiljsku naknadu, a za poslodavce su pripremljene sadržajne informacije o načinu i proceduri izdavanja radnih dozvola, kao i načinu objave konkursa ili učešća u podsticajnim mjerama aktivnih politika zapošljavanja.
Projekat "Pravna pomoć" Službe za zapošljavanje Kantona Sarajevo je elektronska komunikacija putem rubrike na web stranici www.juszzks.com , u podstranici pravna pomoć. Obaveza zaposlenih u Službi je da putem e - maila zainteresovanim korisnicima ponude profesionalni pravni savjet na što bolji i jednostavniji način.
Zaposlenici zaduženi za rad na pravnoj pomoći će takođe ukazati na moguće pravce djelovanja - davanjem smjernica i informacija u vezi sa pravnim nedoumicama, u okviru zakonskih okvira, priopćeno je iz Službe za zapošljavanje KS-a.
Iz Službe naglašavaju da su pravni savjeti isključivo informativne prirode i nemaju obavezujuću pravnu snagu, ali dobro su sredstvo za bolje razumijevanje određenih pravnih oblasti, kao i prava i obaveza koje prositiču iz njih.
Ove aktivnosti provode se u okviru uspostavljanja efikasnijih usluga, a razvijene su uz podršku Projekta za mlade YEP i Vlade Švajcarske i GOPA-e.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.