Šest godina uspješnog poslovanja Hotela Bristol

05.04.2017. 15:11 / Izvor: Akta.ba

Na današnji dan obnovljeni Hotel Bristol u Sarajevu je prije šest godina ponovo otvorio svoja vrata gostima iz cijelog svijeta.

Na današnji dan, prije šest godina, obnovljeni Hotel Bristol u Sarajevu je ponovo otvorio svoja vrata gostima iz cijelog svijeta.

Od 2011. do danas, hotel je postigao jedan zavidan nivo zahvaljujući prije svega odluci vlasnika da upravljanje, obuku kadra i kompletnu organizaciju prepusti svjetskoj kompaniji Kempinski i njenoj produženoj ruci kompaniji Shaza.

Šefik Gušić, izvšni direktor Hotela je u prigodnom druženju s novinarima, prezentirao rad i potencijale ovog hotela s četiri zvjezdice, najavivši mnoštvo noviteta koji će dodatno poboljšati hotelske usluge.

"Sretni smo što su mnogi turisti i poslovni ljudi iz cijelog svijeta koji dolaze u Bosnu i Hercegovinu prepoznali kvalitet Hotela Bristol i uvijek mu se vraćaju ponovo. Danas slavimo 6 godina poslovanja, i zasigurno ćemo i u narednom periodu nastaviti raditi na unapređenju svih naših usluga i obogaćivanju hotelske ponude prema najvećim svjetskim standardima. Ispred nas je mnoštvo projekata i raduje nas što ćemo ih uskoro moći prezentirati javnosti", kazao je Šefik Gušić, izvršni direktor Hotela Bristol.

Kako je rekao u ponudi je 186 luksuzno opremljenih soba, od čega 98 superior soba, 72 Deluxe sobe, te 16 apartmana.

"Danas s ponosom možemo reći da smo prvi biznis hotel ne samo u BiH nego i šire. Od ukupnih posjeta, 92% je iz svijeta biznisa, odnosno predstavnici multinacionalnih kompanija, predstavnici država, ministri itd.", dodao je Gušić.

Istakao je da je prosječna godišnja popunjenost gostima oko 55%, s obzirom na to da je u zimskoj i ljetnoj sezoni popunjenost skoro sto procentna.

"Kada govorimo o popunjenosti, veoma bitna je i cijena po kojoj radimo. Moram reći da je naša cijena najviša u gradu, iz prostog razloga što nama dolaze, kako sam već rekao, poslovni ljudi, dok samo 8% dolazi iz zadovoljstva", naveo je on.

Govoreći o standardizaciji hotela, smatra da bi svi hoteli trebali imati određene minimalne standarde koji bi omogućili invaziju kvalitetnih gostiju jer bi prosječna cijena rasla.

"U jednom periodu, van sezone, dolazimo u situaciju da se hoteli bore jedni između drugih sa tom niskom koja ne omogućava uspješno poslovanje. Sa nekom standardizacijom i taj dio bi bio sigurno poboljšan", mišljenja je Gušić.

Inače, hotel ima trenutno 96 stalno uposlenih radnika koji su obučeni da rade po visokim svjetskim standardima.

Istakao je da sa puno nade gledaju u budućnost ovog hotela koji nakon šest godina poslovanja spada među najuspješnije kompanije u BiH, koja sve svoje obaveze prema državi izvršava na vrijeme i doprinosi razvoju lokalne zajednice.

Historija hotela

Direktor Gušić podsjetio je da je Hotel Bristol u svom prvobitnom izdanju nastao dosta ranije i da historija Hotela datira još od prije Drugog svjetskog rata. Bio je izgrađen pored nekadašnje željezničke stanice na kojoj je stajao popularni Ćiro vozeći na relaciji Dubrovnik – Beograd. I tih davnih vremena hotel je bio mjesto za odmor poslovnih ljudi koji su putovali na ovoj relaciji.... Potvrda da je to zaista tako, potvrđuje podatak da je prilikom restauracije pronađen crijep iz Vinkovaca koji datira iz 1935. godine.

Nastavak izgradnje današnjeg izdanja je realizacija projekta A kategorije u povodu 15. Svjetskog prvenstva u stonom tenisu. Simbolično, otvorenje tog novog dijela bilo je također 6. aprila 1973. godine.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti