Interactiv: Franšizno poslovanje sa vodećom italijanskom grupacijom

08.05.2017. 09:19 / Izvor: Akta.ba
Interactiv: Franšizno poslovanje sa vodećom italijanskom grupacijom

Maloprodaja odjeće, namještaja i kućne dekoracije je osnovna djelatnost firme Interactiv.

Privatna kompanija Interactiv d.o.o. je osnovana početkom 2007. godine. Sjedište firme se nalazi u Trnu kod Banja Luke, a osnovna djelatnost kompanije je maloprodaja odjeće, namještaja i kućne dekoracije. Osnivanje firme je vezano za franšizno poslovanje sa jednim od najvećih italijanskih grupacija na maloprodajnom tržištu Italije – Gruppo Coin.

Od osnivanja firme Interactiv, 2007. godine imali su  jasnu viziju, namjeru i cilj – imati zadovoljne kupce, i pružiti im samo kvalitet.

OVS

OVS je italijanski modni brend za žene, muškarce i djecu. Osnovan je 1972. godine u Italiji i drži primat u industriji brze mode, a lanac ovih robnih kuća broji više od 500 prodajnih objekata širom svijeta.

Prva robna kuća OVS je otvorena u Banja Luci 2007. godine. Kao logičan slijed događaja, već sledeće godine otvaramo prvu OVS robnu kuću u Sarajevu. U godinama koje slijede, broj OVS prodavica u Bosni i Hercegovini se povećavao, a ovaj modni brend je postao prepoznatljiv.

Cilj OVS-a je ponuditi najbolje proizvode po najpovoljnijim cijenama. Svojim kupcima nudimo kolekcije koje se obnavljaju svake dvije sedmice i koje se izrađuju po strogim pravilima društvene odgovornosti i modnim trendovima kakve samo italijani mogu postaviti.

CasaBianca

Sa rastom kompanije Interactiv rasla je i želja razvijati sopstveni brend. 2011. godine, su odlučili osnovati vlastiti brend, odnosno maloprodajni lanac – CasaBianca. Prvi salon CasaBianca otvoren je najprije u Banja Luci, zatim u Sarajevu. Nakon uspjeha na domaćem tržištu, prva CasaBianca van granica Bosne i Hercegovine, našla je svoje mjesto u Shopping Centru Ušće u Beogradu.

CasaBianca je salon kućne dekoracije i namještaja, koji je jako brzo postao prepoznatljiv brend u opremanju i uređenju prostora.

Saloni CasaBianca nude širok asortiman kada je u pitanju kućna dekoracija, namještaj, posuđe, posteljina, peškiri i sve što je potrebno za ljepši dom. Sa jasnom vizijom i misijom, CasaBianca je u jako kratkom periodu našla put do kupaca i ljubitelja lijepog i kvalitetnog.

CB HoReCa

U nizu velikih planova i postavljenih ciljeva, jedan od realizovanih je svakako i prodaja za poseban kanal – hotelske i ugostiteljske objekte. Od kraja 2015. godine kvalitet proizvoda za ovaj kanal, prepoznat je od strane ugostiteljskih objekata, te na taj način postavljen je visok standard u opremanju istih. Kvalitet i dizajn, rok isporuke, širok asortiman, profesionalan odnos kao i cijena proizvoda čini CB HoReCa prepoznatljivim brendom. Veliki dio asortimana je dostupan odmah, a ostali se obezbjeđuje u veoma kratkom roku.

Vizija firme Interaktiv Laktaši je da predano teže ka tome da budu prvi izbor pri kupovini kod njihovih kupaca. Imperativ im je odnos zasnovan na uzajamnom povjerenju i lojalnosti, kao i odgovor zahtjevima tržišta.

Zadovoljan kupac, koji od Interaktiva dobija samo kvalitet. Pratiti trendove i razvoj za njih je cilj, misija, zadatak! U tom smislu, trude se da budu mjesto gdje se zadovoljni kupci vraćaju.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti