Jasmin Hošo: Po čemu ćemo pamtiti 2020. godinu
Ova kriza na brutalan je način pokazala koliko smo svi mi kao ljudska bića, biznisi kojim se bavimo i ekonomije država u kojim živimo ranjivi.
Uoči dočeka Nove godine, na izmaku "stare", obično sumiramo rezultate i izvlačimo određene zaključke za narednu godinu. Podsjećamo se lijepih, ali i onih manje lijepih trenutaka koji su obilježili prethodnih 365 dana.
Pandemija coronavirusa, gotovo sve nas je zaustavila u novim planovima, idejama, na putu ka boljem i većem.
U duhu ispraćaja ove "pandemijske" godine, osvrt godine za Akta.ba je dao Jasmin Hošo, direktor kompanije "Tondach Bosna i Hercegovina" d.o.o
Po čemu ćete pamtiti 2020. godinu?
- Tekuću godinu ćemo pamtiti po novoj konceptualnoj dinamici i eksperimentalnoj neizvjesnosti koju je sa sobom donio COVID-19. Strah, neizvjesnost i nepredvidivost dominirali su 2020. godinom.
Kakva je situacija u kompaniji Tondach? Koliko je corona-kriza uticala na poslovanje?
- Ova kriza na brutalan je način pokazala koliko smo svi mi kao ljudska bića, biznisi kojim se bavimo i ekonomije država u kojim živimo ranjivi.
Međutim, mi nismo čekali da se desi čudo. Procjenili smo da je ovo pravi trenutak za ubrzavanje započetih procesa i implementaciju naše razvojne strategije. Briljantno osoblje sa vrhunskom ekspertizom i kompetencijom koje se brine o potrebama naših klijenata usprkos “corona krizi” doprinijelo je jačanju i osnaživanju naše poslovne putanje.
Kakvu prognozu imate za post-coronsko vrijeme?
- Kao tržišni lider mi naše planove baziramo na racionalnom optimizmu i povjerenju. Nesumnjivo je da će u godini koja je pred nama doći do oporavka ekonomije. Naravno, u mnogome će zavisiti koliko smo mi kao kompanija sposobni da iskoristimo potencijale tržišta koji nam stoje na raspolaganju. Dajemo najbolje od sebe, spremni smo prigrliti rizik i tolerirati neuspjeh.
Uspješnim rješavanjem kratkoročnih ciljeva i prevazilaženjem izazova ne smijemo gubiti iz vida veliku koherentnu sliku. Vrlo često kratkoročke koristi rezultiraju dugoročnom štetom i gubicima. Ukoliko imamo sposobnost rješavanja kratkoročnih ciljeva vjerujem da onda imamo šansu kreirati i dugoročne koristi za kompaniju.
Planovi za 2021. godinu?
- Hoćemo biti lideri i prominentni na digitalnom planu kao što smo u fizičkom kanalu distribucije. Digitalna transformacija i podizanje svijesti o njenoj važnosti, otvorenost i davanje podrške krajnjim potrošačima pri donošenju odluke o izboru proizvoda, te stvaranje nove i jedinstvene vrijednosti za kupce naši su ključni prioriteti u 2020. godini. Vrlo brzo ćemo predstaviti jedinstvenu i unikatnu digitalnu platformu pod nazivom “Biraj bolje”.
Ostajemo posvećeni našim temeljnim vrijednostima koje uključuju poštivanje pojedinca, odgovornost prema zajednici i duboko uvriježeno uvjerenje da profit nije naš temeljni cilj. Brigu o drugima i ljudskost nikada ne zaboravljamo.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.