Održana konferencija "Ekonomija u medijima - Mediji o ekonomiji"

03.04.2016. 10:29 / Izvor: Akta.ba

Govorili su i o pritiscima na novinare, koji se bave ekonomskim temama.

Trideset novinara i predavača iz regiona učestvovalo je u završnoj konferenciji „Ekonomija u medijima- Mediji o ekonomiji“, koja je održana 31. marta i 01. aprila na Jahorini. Organizatori su bili Klub novinara Banjaluka i Centar za istraživanje i studije GEA Banjaluka.

Iskusni predavači poput Milana Ćulibrka, glavnog i odgovornog urednika nedjeljnika „NIN“, Gorana Milića, direktora programa Al Jazeere Balkans i novinara Eldara Dizdarevića govorili su o svojim iskustvima u izvještavanju o ekonomiji. Podijelili su i savjete o tome kako ekonomske teme učiniti zanimljivijim, kako koristiti statističke podatke na što jednostavniji i jasniji način, te kako uraditi priču iz te oblasti, a da ne bude ocijenjena kao PR ili marketinški potez. "U Bosni i Hercegovini ima 50 TV stanica i teško je bilo kojem novinaru da se istakne i da ga ljudi upamte, naročito ako se bavi ekonomskim temama. Zato je važno izbjegavati floskule i stvoriti svoj izraz, promijeniti ugao priče i na taj način izbjeći da priča postane marketing.“, rekao je Goran Milić.

Govorili su i o pritiscima na novinare, koji se bave ekonomskim temama. Učesnici su istakli da je i to jedan od razloga zbog kojih većina novinara bira druge teme, o kojima će pisati, ali i nedovoljno znanje novinara iz oblasti ekonomije.

Panelisti su bili i ekonomiski stručnjaci, koji su govorili o ulozi stručne javnosti u obradi ekonomskih tema u medijima: Miodrag Zec, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, Ljubo Jurčić, predsjednik Hrvatskog društva ekonomista, te Vjekoslav Domljan profesor Ekonomskog fakulteta u Sarajevu.

U uvodnom dijelu konferencije Adisa Omerbegović-Arapović, dekanesa Ekonomskog fakulteta Sarajevo School of Science and Technology, održala je prezentaciju na temu: “Reformska agenda i Model društvene kohezije kao instrumenti.”, političkoj analizi, koju je pripremila u saradnji sa Fondacijom Friedrich Ebert Stiftung. Takođe, pomoćnica direktora Poreske uprave RS Persa Paić održala je prezentaciju o mogućnostima saradnje medija i Poreske uprave RS na promociji poreskog morala.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti