Pristop za 200.000 EUR izrađuje novi slovenski nacionalni brand

20.06.2007. 09:49 / Izvor: biznis.ba
Pristop za 200.000 EUR izrađuje novi slovenski nacionalni brand

Novi slovenski nacionalni "brand" koji kao znak svog identiteta moraju prihvatiti sami Slovenci i kojim će se država predstavljati u svijetu izradit će za 200.000 EUR ljubljanska agencija Pristop u suradnji s više stručnjaka za komunikaciju i dizajn iz zemlje i inozemstva, a projekt bi trebao biti gotov na jesen i prvi put predstavljen na turističkoj burzi u Londonu u studenom 2007. godine.

"Ono što trebamo jeste jasna i kratka poruka koja će izazvati prvu i jaku asocijaciju na Sloveniju. Od osamostaljenja se na svjetski i europski zemljovid pokušavamo postaviti kao mlada i prodorna demokratska država", rekao je u utorak na konferenciji za novinare Marjan Hribar, državni tajnik za turizam u ministarstvu gospodarstva koje je osiguralo sredstva i izabralo izvođače, javljaju Poslovne vijesti.

U postupku izrade branda koji se neće odnositi samo na turističku promociju Slovenije nego bi se trebao koristiti na svim razinama, ističući karakteristike nacionalnog identiteta kojim će se zemlja moći predstavljati u svijetu.

"Riječ je o vrlo kompliciranom procesu koji na kraju mora dati jednostavan rezultat s kojim će se svatko moći identificirati. Svi brandovi imaju svoju priču, nju mora imati i Slovenija", tvrde angažirani stručnjaci iz agencije Pristop.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti