Heineken razblaženim pivom uštedi osam miliona eura
Recesija je primorala holandsku kompaniju Heineken da razblaži jedno od najpoznatijih piva u Velikoj Britaniji - John Smiths, s 3,8 posto alkohola na 3,6 posto.
Recesija je primorala holandsku kompaniju Heineken da razblaži jedno od najpoznatijih piva u Velikoj Britaniji - John Smiths, s 3,8 posto alkohola na 3,6 posto.
Smanjenjem alkohola u pivu, kompanija će na godišnjem nivou uštedjeti oko osam miliona eura (6,6 miliona funti), pošto se za piva s manjom količinom alkohola plaća manji porez, prenosi britanski The Guardian.
Iz Heinekena tvrde da smanjenje alkohola u pivu za 0,2 posto neće promjeniti njegov kvalitet i ukus, ali će pomoći kompaniji da uštedi velike količine novca koje poslije može da uloži u marketing i razvoj John Smits pivare.
Kako piše The Guardian, holandski brend nije jedini koji je morao da se prilagodi uslovima teške finansijske klime.
Pojedini skatkiši, poput čokoladica Mars i Snickers, sada su manje gramaže nego ranije, a proizvođači tvrde da je ovaj zaokret napravljen kao reakcija na probleme gojaznosti.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.