Indoor oglašavanjem ostvarite kontakt sa kupcima
Mandis oglašivačima nudi kanale da priđu kupcu, da svoj proces oglašavanja i ulaganja kroz medije završe na pravom mjestu.
Prezasićenost oglašavanja klasičnim medijima i karakteristika potrošača da 70% odluka o kupovini donose na mjestu prodaje čine oglašavanje na mjestu prodaje ambijentalnim medijem sa najvećim rastom u svijetu.
Jer ambijentalni mediji nisu agresivni, potrošači ih percepiraju pozitivno, otvoreni su prema njima i žele dobiti dodatnu informaciju i pomoć u pravom trenutku.
S druge strane Mandis oglašivačima nudi kanale da priđu kupcu, da svoj proces oglašavanja i ulaganja kroz medije završe na pravom mjestu - tamo gdje se nalazi ono što nude.
OGLAŠAVANJE U TRGOVAČKIM LANCIMA
Bingo, Mercator i Konzum.
KOMUNIKACIJSKI KANALI
Trgovačka kolica, podne grafike, detektori na ulazu i kod blagajni, razmaknice na blagajni, svjetleći panoi, viseći panoi, shelf divideri, wobbleri, oglašavanje na kućicama za trgovačka kolica, reklamni panoi na vratima na ulazu u prodavnicu, raklamni stalci na odjelu voća i povrća, full branding bočne police...
ZAŠTO INDOOR OGLAŠAVANJE?
- Konačan podsjetnik na poruku koju je kupac dobio kroz klasične komunikacijske kanale.
- Ostvarivanje kontakata sa ljudima u trenutku kada su neometani drugim aktivnostima spremni na kupovinu.
- Ima izuzetno visok efekt povrata uloženih sredstava.
- Najniži trošak dosega 1.000 prijema – CPT.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.