al

Štampa i izdavaštvo

Indoor oglašavanjem ostvarite kontakt sa kupcima

11.10.2018 08:45:14 / Izvor: Akta.ba

Prezasićenost oglašavanja klasičnim medijima i karakteristika potrošača da 70% odluka o kupovini donose na mjestu prodaje čine oglašavanje na mjestu prodaje ambijentalnim medijem sa najvećim rastom u svijetu.

Jer ambijentalni mediji nisu agresivni, potrošači ih percepiraju pozitivno, otvoreni su prema njima i žele dobiti dodatnu informaciju i pomoć u pravom trenutku.

S druge strane Mandis oglašivačima nudi kanale da priđu kupcu, da svoj proces oglašavanja i ulaganja kroz medije  završe na pravom mjestu - tamo gdje se nalazi ono što nude.

OGLAŠAVANJE U TRGOVAČKIM LANCIMA

Bingo, Mercator i Konzum.

KOMUNIKACIJSKI KANALI

Trgovačka kolica, podne grafike, detektori na ulazu i kod blagajni, razmaknice na blagajni, svjetleći panoi, viseći panoi, shelf divideri, wobbleri, oglašavanje na kućicama za trgovačka kolica, reklamni panoi na vratima na ulazu u prodavnicu, raklamni stalci na odjelu voća i povrća, full branding bočne police...

ZAŠTO INDOOR OGLAŠAVANJE?

  • Konačan podsjetnik na poruku koju je kupac dobio kroz klasične komunikacijske kanale.
  • Ostvarivanje kontakata sa ljudima u trenutku kada su neometani drugim aktivnostima spremni na kupovinu.
  • Ima izuzetno visok efekt povrata uloženih sredstava.
  • Najniži trošak dosega 1.000 prijema – CPT.

 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Štampa i izdavaštvo