Prezasićenost oglašavanja klasičnim medijima i karakteristika potrošača da 70% odluka o kupovini donose na mjestu prodaje čine oglašavanje na mjestu prodaje ambijentalnim medijem sa najvećim rastom u svijetu.
Jer ambijentalni mediji nisu agresivni, potrošači ih percepiraju pozitivno, otvoreni su prema njima i žele dobiti dodatnu informaciju i pomoć u pravom trenutku.
S druge strane Mandis oglašivačima nudi kanale da priđu kupcu, da svoj proces oglašavanja i ulaganja kroz medije završe na pravom mjestu - tamo gdje se nalazi ono što nude.
OGLAŠAVANJE U TRGOVAČKIM LANCIMA
Bingo, Mercator i Konzum.
KOMUNIKACIJSKI KANALI
Trgovačka kolica, podne grafike, detektori na ulazu i kod blagajni, razmaknice na blagajni, svjetleći panoi, viseći panoi, shelf divideri, wobbleri, oglašavanje na kućicama za trgovačka kolica, reklamni panoi na vratima na ulazu u prodavnicu, raklamni stalci na odjelu voća i povrća, full branding bočne police...
ZAŠTO INDOOR OGLAŠAVANJE?
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.