Paradox je nova kompanija u BiH koja donosi pozitivne promjene u vaš biznis

21.10.2016. 11:08 / Izvor: Akta.ba
Paradox je nova kompanija u BiH koja donosi pozitivne promjene u vaš biznis

Paradox je već ispričao mnoge zanimljive priče u našoj zemlji, to će svakako nastaviti i u budućnosti.

Faris Biogradlić jedan je od mladih hrabrih ljudi koje se odlučio stvari uzeti u svoje ruke i okušati se u poduzetničkim vodama. Zajedno sa prijateljem Svenom Rifatbegovićem pokrenuo je digitalnu agenciju Paradox d.o.o. sa sjedištem u Sarajevu. Kompanija kreira i donosi pozitivne promjene kada su u pitanju biznisi, individualci i društvo kao cjelina. Sarađuju sa velikim klijentima u BiH i inostranstvu gdje djeluju kao strateški planeri efektivnog korištenja digitalnih alata u svrhu rasta poslovanja.

INOVATIVNA I PROFITABILNA RJEŠENJA​

Kompanija za nekoliko dana proslavlja i svoj prvi rođendan, što je ujedno i bio povod za razgovor sa Biogradlićem. Za poslovni portal Akta.ba kaže kako je zadovoljan pozicijom na tržištu,  za koju su prije svega zaslužni svi članovi Paradox tima.

"Zajednički konstantno uspijevamo klijentima ponuditi inovativna i profitabilna rješenja", kaže Biogradlić, pojašnjavajući kako klijenti uz njihovu pomoć uspješno privlače nove kupce, te samim tim njihovo poslovanje raste u obliku ostvarene zarade i profita. Također, dodatno klijente diferenciraju od konkurencije uz pomoć unikatnog dizajna i načina širenja poruke ka široj javnosti.

Paradox je ispričao mnoge zanimljive priče u našoj zemlji, to će svakako nastaviti i u budućnosti.  Trenutno su angažovani na velikom broju zanimljivih projekata. Jedan od najzanimljivijih je saradnja sa domaćom firmom "Thara Koncept" koja se bavi proizvodnjom moderne i kvalitetne ženske odjeće. Sva odjeća se proizvodi u Gračanici i šivana je od strane žena čija egzistencija zavisi od uspješnosti poslovanja.

"Uživamo u radu sa njima i marljivo radimo kako bi domaći brend pozicionirali na svjetsko tržište", kaže Biogradlić, dodajući kako su upravo završili razvoj web stranice http://tharakoncept.com/ te sada prelaze na promociju u inostranstvu i planiraju širenje domaćeg brenda u svijetu.

U bliskoj budućnosti planiraju pokrenuti svoju novu web stranicu i marketing strategiju koja će u potpunosti biti orijentisana na pružanje vrijednih i edukativnih informacija ciljnoj skupini.

"Učit ćemo Vas kako da efektivno koristite digitalne alate i kako da se profesionalno pozicionirate na internetu", pojašnava Biogradlić.

POZICIONIRANJE NA INTERNETU

Od mladog Paradox tima svakako možete mnogo naučiti, pa i to kako da ostavite što bolji dojam na posjetioce vašeg  sajta, Facebook, Intagram ili Twitter profila.

"Na prvu je potrebno da privučete pažnju posjetioca, bez obzira da li je u pitanju web stranica, društvene mreže, proizvod, email, ili prodajni materijal. Važno je predstaviti benefit koji je važan ciljnoj skupini, a ne Vama. Zamislite, na primjer, da tražite agenciju koja će vršiti usluge digitalnog marketinga za Vašu kompaniju. U jednoj varijanti, na početnoj web stranici piše: 'Vršimo usluge savremenog digitalnog marketinga', dok u drugoj piše: 'Ostvarite veću zaradu uz pomoć savremenih strategija digitalnog marketinga'. Koja bi poruka privukla Vašu pažnju?", pojašnjava Faris, dodajući kako je dizajn jako bitan kako bi biznis išao dobrim koracima.

"Uzmite Vas za primjer, kada potražujete određenu informaciju, proizvod, uslugu ili bilo šta drugo, da li otvorite samo prvu web stranicu koju vidite i na njoj zadovoljite sve Vaše potrebe? Ukoliko niste poseban slučaj, onda se ponašate kao i većina, a to znači da otvarate barem 3-5 web stranica u 'tabovima' te na osnovu prvih informacija i izgleda birate jednu ili dvije web stranice na kojima ćete provesti više vremena i eventualno na njima zadovoljiti Vaše potrebe. Moć dizajna pogađa tržište na podsvjesnom nivou, ni ne znamo tačno objasniti zašto nam se određeni elementi sviđaju, ali jednostavno su ugodni za oko i bude u nama osjećaj privlačnosti."

U nastavku razgovora član Paradox tima pojašnjava nam kako je jako važan i izbor društvene mreže za reklamiranje firme, a ona se bira u zavisnosti od industrije do industrije te da li je u pitanju naša regija ili inostrano tržište.

"U BiH najviše koristimo Facebook i Instagram, s tim da Facebooku dajemo prednost kao definitivno najzastupljenijoj društvenoj mreži. Za klijente u inostranstvu je često potrebno koristiti mix društvenih mreža gdje Pinterest i Twitter igraju jednako važnu ulogu", naglasio je Biogradlić.

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti