Investicije / PROJEKTI

Počeli radovi na trećoj fazi: Tunel Karaula dobija još 1,5 km trase

06.06.2018. 07:42 / Izvor: Avaz.ba

Radovi treće faze na prijevoju Karaula, dionica Kladanj – Podpaklenik, konačno su počeli. Trasom kojom će proći cesta isječena je šuma, urađeni su pristupni putevi, a trenutno se armiraju temelji za stubove dva mosta. 

Radovi posljednje faze na ovom projektu koštat će skoro deset miliona maraka, tačnije, 9.974.910 KM, a glavni izvođači su domaće kompanije ŽGP i "Euroasfalt" iz Sarajeva.

Kako je za Avaz kazao Ljubo Pravdić, direktor JP "Ceste FBiH", investitora ovog projekta, radovi treće faze podrazumijevaju gradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine 1.506 metara i gradnju mostova dužine 280 i 120 metara. 

"Kompletiranjem treće faze ukupna dionica dobiva svoj značaj i dobiva se cjelina ukupne dužine 4,5 kilometara moderne saobraćajnica koja će imati tri trake, od kojih je jedna predviđena za kretanje sporih vozila", kaže Pravdić.

Ugovor za treću fazu potpisan je 2. februara ove godine, ali su radovi počeli tek u martu zbog snijega, što je i produžilo rok za kompletiranje dionice.

"Rok izvođenja radova je 12 mjeseci, tako da bi u martu sljedeće godine trebala biti završena. Ali, s obzirom na to da asfaltiranje pada u zimskom periodu, izvođač će ubrzati radove prije zime", dodaje direktor „Cesta FBiH“.

Trenutno se na prijevoju Karaula vrše iskopi za stubove mostova, izrada nasipa, betoniranje glavnih greda i temelja, betoniranje stubova mosta...

"Dobro nas vrijeme služi i nema mnogo vlage. Radi se punom parom, mašine su na sve strane", govori nam jedan radnik na samom gradilištu.

Tunel Karaula, koji je bio i najzahtjevniji dio gradnje planirane dionice Kladanj – Podpaklenik, otvoren je 27. septembra 2016. godine.

Izvođači radova na gradnji tunela Karaula bili su austrijski "Strabag" i "Entea" iz Sarajevao, a ukupna vrijednost radova druge faze iznosi 26.952.534,13 KM.

Probijanje tunela Karaula počelo je 13. avgusta 2014., a bilo je planirano da tunel bude otvoren za saobraćaj do kraja 2015.

Kompletiranjem svih faza radova, ukupna dionica dobit će svoj puni značaj s aspekta skraćenja postojećeg magistralnog puta na relaciji Tuzla - Sarajevo za oko četiri kilometra, visinskog spuštanja prijevoja Karaula za oko 100 metara, skraćenja vremena putovanja, poboljšanja uvjeta vožnje i slično. 

Gradnjom tunela Karaula put Sarajevo - Tuzla skraćen je 3,6 kilometara.

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije