U PLANU NOVI RADOVI

Iz RS poruka EU da ne opstruišu gradnju autoputa Vc: "Opcija je i da ne gradimo"

12.04.2023. 09:44 / Izvor: N1
gradnja

Što se tiče južne dionice Koridora Vc u toku su radovi na gradnji na području Počitelja, dok se, kako najavljuje Fejzić, do kraja godine može očekivati gradnja najkompleksnijeg dijela Koridora a to je tunel Prenj.

Izvršni direktor JP "Autoputevi RS" Sloboodan Stanarević i Amir Fejzić, savjetnik direktora JP "Autoceste FBiH" za N1 govorili su o gradnji autoputeva i brzih cesta u Bosni i Hercegovini. U Federaciji BiH najviše aktivnosti se vode na gradnji autoputa na Koridoru Vc.

Fejzić je objasnio da se sada na sjeveru BiH grade dionice kroz Zeničko-dobojski kanton odnosno sve do međuentitetske linije na području Doboja.

"Planiramo do kraja 2026. godine imamo u potpunosti izgrađenu autocestu od Sarajeva do Save", istakao je Fejzić.

Što se tiče južne dionice Koridora Vc u toku su radovi na gradnji na području Počitelja, dok se, kako najavljuje Fejzić, do kraja godine može očekivati gradnja najkompleksnijeg dijela Koridora a to je tunel Prenj.

"Do kraja ove godine planiramo pokrenuti radove na tunelu Prenj, jednom od najdužih u Evropi. Dug je 10 i nešto kilometara jer se još projektuje 10,5- 10,9 kilometara. Također, planiramo pokrenuti gradnju dionice Mostar sjever-Mostar Jug, tunel Kvanj i Buna", kazao je Fejzić.

8,8 milijardi KM vrijednost je Koridora Vc kroz FBiH, objasnio je Fejzić i dodao je da sve dionice imaju riješeno finansiranje osim Ivan-Ovčari.

Koridor Vc kroz RS

Kada je riječ o gradnji Koridora Vc kroz RS Stanarević je istakao da je izgrađena jedna dionica oko Doboja dok su u toku radovi na dionici koja ide do međuentitetske linije sa FBiH. Zatim je Stanarević naveo da postoji mogućnost da radovi na narednim dionicama Koridora Vc kroz RS mogu biti i obustavljeni.

"Što se tiče dionice Doboj-Vukosavlje, tu imamo malo opstrukcije Evropske komisije i EIB-a koji nas drže toplo hladno, ali imamo tri varijante. Mi smo pred nekom oformljenom listom za izvođača i nadzor. Druga je koncesionaru gdje imamo osam zainteresiranih. Treća je da uopšte ne gradimo tu dionicu i to bi bio poraz EU i to je apel da se urazume", kazao je Stanarević.

Autoput Prijedor Banjaluka

U javnosti se mnogo govori o gradnji autoputa od Prijedora do Banjaluke koji za Stanarević nije ni trebao biti autoput već brza cesta, ali je eto ipak odlučeno da bude autoput. Stanarević kaže da se radovi izvode i da se u hodu rješavaju imovinsko-pravni odnosi.

"Konačno su intenzivirani radovi, dobijaju se obrisi petlje u Prijedoru i mislim da će radovi raditi punim tokom", najavio je Stanarević.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije