Škoda ostvarila dvocifren rast prodaje u februaru

15.03.2012. 14:27 / Izvor: eKapija.ba
Škoda ostvarila dvocifren rast prodaje u februaru

I u 2012. godini Škoda nastavlja s dvocifrenim rastom prodaje. Samo u februaru češki je proizvođač povećao broj isporuka za 13,1 posto, na više od 72.100 vozila.

Škoda je, osim toga, u februaru uspjela dalje izgraditi svoje globalno tržišno učešće koje sada iznosi tačno 1,5 posto.

Najveći rast prodaje Škoda bilježi u Evropi, Indiji i Kini. U Švicarskoj se u februaru plasirala na drugo mjesto najprodavanijih marki automobila, a na autosalonu u Ženevi promoviran je novi "citigo", u verziji s pet vrata.

"I dalje održavamo visoki tempo rasta, dok implementacija naše strategije rasta do 2018. napreduje izvrsno. U prva dva mjeseca 2012.godine postigli smo izvanredne rezultate prodaje, kako u relativnom tako i u apsolutnom smislu", rekao je Jurgen Stackmann, član Uprave Škode zadužen za prodaju i marketing.

Na zapadnoevropskom tržištu Škoda je u februaru imala veoma stabilan razvoj isporuka. Dok je ukupni promet na tom tržištu smanjen za više od 11 posto, češki je brand uspio povećati broj isporuka svojih vozila za 0,8 posto, na 27.700 primjeraka, te dalje izgraditi svoje tržišno učešće s 2,85 (februar 2011.), na aktuelnih 3,2 posto.

Najprodavaniji modeli Škode na tržištu zapadne Evrope bili su "octavia" i "fabia", a velika potražnja vladala je i za modelima "Yeti" i "roomster".

Evidentan rast ova je marka u februaru ostvarila i na tržištu centralne Evrope, gdje je broj isporuka narastao za 7,7 posto, na gotovo 11.000 automobila.

Jakom dinamikom Škoda se i dalje kreće na tržištima istočne Evrope, a posebno na tržištu Rusije. Tu je s više od 6.300 isporuka ostvaren rast od 39 posto.

Prodaja češkog proizvođača ponovno se razvija s ekstremnom dinamikom na rastućim tržištima: u Kini je marka prodala 17.100 vozila, a još dinamičniji razvoj isporuka odigrao se u Indiji gdje je Škoda plasirala 3.500 vozila i postigla rast od čak 48,6 posto.

I na drugim tržištima izvan Evrope ŠKODA je održala visok tempo razvoja: u Egiptu je ovaj proizvođač sa skoro700 prodatih primjeraka ostvario nevjerovatan skok prodaje od preko 500 posto. I u Australiji je postignut odličan rezultat: plus 138,2 posto tj. sa više od 100 na preko 300 prodatih primjeraka.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital