Administrativno i kancelarijsko poslovanje, osnova sređenosti arhive

19.03.2018. 10:35 / Izvor: Akta.ba
Administrativno i kancelarijsko poslovanje, osnova sređenosti arhive

Dobro uređeno kancelarijsko poslovanje osnova je sređenosti registraturne i arhivske građe i garancija njezinog budućeg očuvanja. 

Interquality organizuje seminar “Administrativno i Kancelarijsko poslovanje osnova sređenosti arhivske i registraturne građe” Opatija, 04. - 06.04.2018. Prijave poslati do 19.03.2018.

Dobro uređeno kancelarijsko poslovanje osnova je sređenosti registraturne i arhivske građe i garancija njezinog budućeg očuvanja. Najvrijedniji i najvažniji dokumenti koji nastaju u svakodnevnom poslovanju organa uprave, tijelima zakonodavnih i izvršnih organa, javnim preduzećima, svim pravnim subjektima i NGO, jednog dana postat će arhivskom građom. 

Osim praktičnih razloga i interesa svakog stvaratelja, ovo je dodatni razlog da se briga o dokumentima započne od samog trenutka njihovog nastanka, kako bi se garantovalo da će nakon preuzimanja od strane državnog arhiva biti istinska, cjelovita "memorija naroda" – arhivski izvori, kao najpouzdanija evidencija o prošlosti i o ljudskom stvaranju. 

 

Ciljevi Seminara:

  • Upoznati učesnike s novim trendovima u kancelarijskom poslovanju;
  • Unaprijeđenje znanja učesnika koji se bave stvaranjem, upravljanjem, čuvanjem i brigom za arhivsku registraturnu građu.
  • Upoznavanje sa Modelom kontinuiteta arhivske građe.

 

Predavači:

Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadžer i auditor kvaliteta/

Zineta Ćemerlić, prof. Menadžer i auditor kvaliteta/okoliša/sigurnosti

 

Program seminara:

  • Novi trendovi u administrativnom i kancelarijskom poslovanju - poboljšanja;
  • Zaštita registraturne i arhivske građe kod stvaratelja;
  • Opšti principi odabiranja arhivske građe i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
  • Vrste registraturnih dokumenata;
  • Model kontinuiteta arhivske građe;
  • Organizacione i tehničke mjere zaštite registraturne i arhivske građe.;
  • Primjena informacionih tehnologija u praksi.

 

Dnevni raspored rada: 04.04.2018. 10:00 - 16:00 05.04.2018. 09:00 - 16:00 06.04.2018. 09:00 - 11:00

Način rada na seminaru: Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.  

 

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

I. Ljubovića br. 15.,   71000 Sarajevo Tel: +387 33 762 545;  Fax:+387 33 762 546;  Mob: +387 62 991 244; e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba

Voditelj seminara: Edin Ljuhar, dipl.oec.

Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave