Administrativno i kancelarijsko poslovanje, osnova sređenosti arhive
Dobro uređeno kancelarijsko poslovanje osnova je sređenosti registraturne i arhivske građe i garancija njezinog budućeg očuvanja.
Interquality organizuje seminar “Administrativno i Kancelarijsko poslovanje osnova sređenosti arhivske i registraturne građe” Opatija, 04. - 06.04.2018. Prijave poslati do 19.03.2018.
Dobro uređeno kancelarijsko poslovanje osnova je sređenosti registraturne i arhivske građe i garancija njezinog budućeg očuvanja. Najvrijedniji i najvažniji dokumenti koji nastaju u svakodnevnom poslovanju organa uprave, tijelima zakonodavnih i izvršnih organa, javnim preduzećima, svim pravnim subjektima i NGO, jednog dana postat će arhivskom građom.
Osim praktičnih razloga i interesa svakog stvaratelja, ovo je dodatni razlog da se briga o dokumentima započne od samog trenutka njihovog nastanka, kako bi se garantovalo da će nakon preuzimanja od strane državnog arhiva biti istinska, cjelovita "memorija naroda" – arhivski izvori, kao najpouzdanija evidencija o prošlosti i o ljudskom stvaranju.
Ciljevi Seminara:
- Upoznati učesnike s novim trendovima u kancelarijskom poslovanju;
- Unaprijeđenje znanja učesnika koji se bave stvaranjem, upravljanjem, čuvanjem i brigom za arhivsku registraturnu građu.
- Upoznavanje sa Modelom kontinuiteta arhivske građe.
Predavači:
Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadžer i auditor kvaliteta/
Zineta Ćemerlić, prof. Menadžer i auditor kvaliteta/okoliša/sigurnosti
Program seminara:
- Novi trendovi u administrativnom i kancelarijskom poslovanju - poboljšanja;
- Zaštita registraturne i arhivske građe kod stvaratelja;
- Opšti principi odabiranja arhivske građe i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe;
- Vrste registraturnih dokumenata;
- Model kontinuiteta arhivske građe;
- Organizacione i tehničke mjere zaštite registraturne i arhivske građe.;
- Primjena informacionih tehnologija u praksi.
Dnevni raspored rada: 04.04.2018. 10:00 - 16:00 05.04.2018. 09:00 - 16:00 06.04.2018. 09:00 - 11:00
Način rada na seminaru: Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo Tel: +387 33 762 545; Fax:+387 33 762 546; Mob: +387 62 991 244; e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba
Voditelj seminara: Edin Ljuhar, dipl.oec.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.