Izazovi Pravne zaštite u postupku javnih nabavki – upravljanje rizicima
Svrha usavršavanja je da rukovodioci ugovornih organa i ponuđača, službenici i referenti za javne nabavke unaprijede svoje vještine.
Interquality organizuje seminar na temu "Izazovi Pravne zaštite u postupku javnih nabavki – upravljanje rizicima u procesu javnih nabavki” Baška Voda, 21. – 23.02.2018.
Prijave poslati najkasnije do 15.02.2018.
Svrha usavršavanja je da: rukovodioci ugovornih organa i ponuđača, službenici i referenti, članovi komisija za javne nabavke unaprijede svoje vještine i znanja, i da budu u stanju provesti aktivnosti vezane za:
- Sistemski pristup provođenja procesa javnih nabavki u skladu sa zakonom;
- Uspostava sistemskog pristupa u pripremi i vođenju pravne zaštite u postupku javnih nabavki;
- Poznavanje načela postupka pravne zaštite;
- Provođenje svih koraka u postupku vođenja pravne zaštite;
- Procjenu rizika u procesima javnih nabavki i izradu kataloga rizika u javnim nabavkama;
- Osiguranje tehničkih preduvjeta za primjenu sigurnosti podataka u javnoj nabavci;
- Unapređenje interne i eksterne komunikacije u procesu javne nabavke;
- Ostvarivanje ciljeva i obavljanje poslova javnih nabavki na pravilan, etičan, ekonomičan, efikasan i efektivan način
Predavači:
Doc.dr.sc. Arif Nanić doktor pravnih nauka Bivči član ureda za razmatranje žalbi (URŽ) Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor Zineta Ćemerlić, prof. CIS Information Security Manager
Program rada:
- Pravni i institucionalni okvir javne nabave u Bosni i Hercegovini;
- Pravna zaštita u postupku javnih nabavki:
–Načela postupka;
–Supsidijarna primjena Zakona o upravnom postupku (ZUP-a);
–Instrumenti pravne zaštite; Žalba kao pravni lijek; Podnošenje žalbe; Tko može podnijeti žalbu (aktivna legitimacija);
–Suspenzivni učinak žalbe; Privremene mjere; Postupak po žalbi; Postupak i ovlasti ugovornoga tijela; Postupak pred URŽ-om; Troškovi postupka; Dostava odluka URŽ-a; Upravnosudska zaštita.
- Definiranje i upravljanje rizicima u javnim nabavkama;
- Osiguranje tehničkih preduvjeta za primjenu sigurnosti podataka;
- Unapređenje interne i eksterne komunikacije u procesu javne nabavke.
Dnevni raspored rada: 21.02.2018. od 10,00 - 16,00 sati 22.02.2018. od 09,00 - 16,00 sati 23.02.2018. od 09,00 - 11,00 sati
Način rada: Usavršavanje je visoko interaktivno i pretpostavlja uključivanje u rad svakog učesnika, izradu praktičnih vježbi i zadataka kroz radionice.
Gdje možete dobiti više informacija?
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo
Tel: + 387 33 762 545; Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 62 991 244
e-mail: info@interquality.ba www.interquality.ba
Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.