Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Primjena COSO okvira i ISO 27001:2013
Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze.
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Primjena COSO okvira i ISO 27001:2013”
Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uvjeta za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama doumenata.
Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni novih tehnologija na kojima danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.
Ciljevi seminara:
- Unaprijediti proces izrade dokumenata.
- Smanjenje neproduktivnog vremena u traženju dokumenata.
- Podizanje nivoa kvalitete stručnih i administrativno-tehničkih poslova.
- Razvijanje komunikacijskih vještina i snalaženje u kriznim situacijama.
- Efikasno upravljanje vremenom i upravljanje komunikacijom sa zainteresovanim stranama.
Predavači:
Amela Muftić, dipl.oec Ovlašteni interni revizor
mr. Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Menadžer i Vodeći auditor kvaliteta CIS Information Security Manager
Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer i Vodeći auditor kvaliteta, okoliša, sigurnosti
Program usavršavanja:
Primjena principa COSO okvira(komunikacije i informacije) i međunarodnog standarda ISO 27001 u kancelarijskom i arhivskom poslovanju;
Elektronska organizacija i upravljanje kancelarijskim i arhivskim poslovanjem; Selekcija, pohranjivanje i čuvanje dokumenata i podataka u skladu sa propisima;
Uspostava, realizacija i praćenje komunikacijskih kanala prema zainteresovanim stranama; Planiranje i efikasno upravljanje vremenom.
Dnevni raspored rada
Način rada na seminaru: Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, diskusiju na vlastitim primjerima I razmjenu iskustava i dobre prakse.
Potrebne informacije za određeni seminar možete dobiti putem:
e-mail: info@interquality.ba | mob: +387 61 491 413 |
tel.: + 387 33 762 545 | www.interquality.ba |
fax.: + 387 33 762 546 | Za sva dodatna pitanja stojimo Vam na raspolaganju. |
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.