Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Primjena COSO okvira i ISO 27001:2013

29.10.2019. 12:57 / Izvor: Akta.ba
Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Primjena COSO okvira i ISO 27001:2013

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze.

Kancelarijsko i arhivsko poslovanje: Primjena COSO okvira i ISO 27001:2013”

Savremeno poslovanje, kao jedan od glavnih uvjeta za uspješnost, postavlja brzi dohvat i korištenje prave informacije. Informacijski sistemi za upravljanje dokumentacijom i arhivskom građom u elektronskom obliku predstavljaju rješenje navedenog problema i omogućuju jednostavan i brz pristup dokumentima pohranjenim u sistemu, pretraživanje dokumenata kao i mogućnost definisanja prava pristupa pojedinim vrstama doumenata.

Seminar prati informatizaciju procesa elektronskog upravljanja dokumentima kroz sve njegove faze. Naglasak je na primjeni novih tehnologija na kojima danas leži kancelarijsko i arhivsko poslovanje.

Ciljevi seminara:

  • Unaprijediti proces izrade dokumenata.
  • Smanjenje neproduktivnog vremena u traženju dokumenata.
  • Podizanje nivoa kvalitete stručnih i administrativno-tehničkih poslova.
  • Razvijanje komunikacijskih vještina i snalaženje u kriznim situacijama.
  • Efikasno upravljanje vremenom i upravljanje komunikacijom sa zainteresovanim stranama.

Predavači:

Amela Muftić, dipl.oec Ovlašteni interni revizor

mr. Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Menadžer i Vodeći auditor kvaliteta CIS Information Security Manager

Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer i Vodeći auditor kvaliteta, okoliša, sigurnosti

Program usavršavanja:

Primjena principa COSO okvira(komunikacije i informacije) i međunarodnog standarda ISO 27001 u kancelarijskom i arhivskom poslovanju;

Elektronska organizacija i upravljanje kancelarijskim i arhivskim poslovanjem; Selekcija, pohranjivanje i čuvanje dokumenata i podataka u skladu sa propisima;

Uspostava, realizacija i praćenje komunikacijskih kanala prema zainteresovanim stranama; Planiranje i efikasno upravljanje vremenom.

Dnevni raspored rada

Način rada na seminaru: Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara, diskusiju na vlastitim primjerima I razmjenu iskustava i dobre prakse.

Potrebne informacije za određeni seminar možete dobiti putem:

 
e-mail: info@interquality.ba mob: +387 61 491 413
tel.:  + 387 33 762 545 www.interquality.ba
fax.: + 387 33 762 546 Za sva dodatna pitanja stojimo Vam na raspolaganju.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave