Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Novine u elektronskim javnim nabavkama i nabavke u posebnim okolnostima

27.05.2020. 13:10 / Izvor: Akta.ba

SEMINAR NOVINE U ELEKTRONSKIM JAVNIM NABAVKAMA I NABAVKE U POSEBNIM OKOLNOSTIMA

koji će se održati 17. juna 2020. godine u Hotelu Jelena, Banja Luka i 18. juna 2020. godine u Hotelu "Hollywood", Sarajevo.

Agencija za javne nabavke nedavno je u rad pustila novu verziju sistema e-nabavki, koji donosi brojne izmjene u funkcionalnostima i za ugovorne organe i za ponuđače.

Ovo su neke od novina: Uvedena je mogućnost ispravke obavještenja o nabavci nakon dodjele odnosno poništenja jednog ili više lotova u postupku, Uveden je pregled svih aukcija u postupku odnosno lotu, novi statusi aukcije, nova logika ponovnog zakazivanja aukcije te uvedeni izvještaji za svaki status e-aukcije, Unapređenja kod višefaznih postupaka u pogledu objave tenderske dokumentacije po fazama, Uvedena sistemska unapređenja za ponuđače sa organizacionim jedinicama, Uveden bolji pristup pregledu postupaka od strane operatera ugovornog organa, Uvedena obaveznost unosa obrazloženja u slučaju neslaganja vrijednosti zaključenog ugovora sa najnižom cijenom ponude, Izmjene i poboljšanja predefinisanih izvještaja namijenjenim za ugovorne organe i Poboljšan sistem obavještavanja ponuđača u postupku.

Takođe nove okolnosti vezane za pandemiju nameću nove načine rada u postupcima javnih nabavki. Ovaj seminar je odlična prilika da se upoznate sa ovim brojnim novinama.

Seminar se odvija na dvije lokacije i to u hotelu "JELENA" u Banjoj Luci sa četiri zvjezdine, koji je smješten u glavnom administrativnom centru Republike Srpske, uz veliki šoping centar i u blizini novog šoping centra "Delta planet", a druga lokacija je u hotelu "HOLLYWOOD", Sarajevo - Ilidža, takođe sa 4 zvjezdice, gdje je poznato izletište i kompleks hotela u sklopu banjskog centra.

 

Za sve učesnike je obezbjeđen ručak i piće u pauzama.

Predavači će u okviru tema obraditi:

 

JAVNE NABAVKE U VRIJEME POSEBNIH OKOLNOSTI

  • Rad komisija za nabavke u vanrednim okolnostima
  • Provođenje nabavki hitne prirode (nabavka potrebnih sredstava za vrijeme epidemije)
  • Ubrzano povođenje pregovaračkog postupka
  • Provođenje pregovaračkog postupka bez obavještenja ako se zbog hitnosti ne mogu ispoštovati sve procedure

 

Kako da ugovorni organi izbjegnu probleme kao iz aktuele afere "RESPIRATORI"

 

ELEKTRONSKE PONUDE SA DEMONSTRACIJOM NA PORTALU

  • Uslovi za učešće u E-postupku
  • Kreiranje elektronskog postupka
  • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
  • Formiranje i izmjena komisije za E-nabavke
  • Kreiranje E-postupka
  • Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
  • Evaluacija ponuda
  • Izmjena rezultata evaluacije
  • Zahtjev za pojašnjenje ponude
  • Otvaranje elektronskih ponuda
  • Zahtjev za ispravku računske greške
  • Preporuka za dodjelu/poništenje
  • Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
  • Donošenje odluke o dodjeli/poništenju
  • Tim ponuđača u E-postupku
  • Generisanje enkripcijskog ključa i slanje E-ponude
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu E-nabavke

 

PRIPREMA PONUDA OD STRANE PONUĐAČA - ELEMENTI PONUDE I PRAKTIČNI PRIMJERI PONUDA

  • Pretraga postupaka i obavještenja na portalu javnih nabavki
  • Preuzimanje tenderske dokumentacije
  • Priprema ponuda (osnovni elementi ponude, izjave, obrasci, garancije)
  • Šta sve prihvatljiva ponuda mora sadržavati - sadržaj ponude, period važenja, garancije
  • uz ponudu, pozivanje na standarde, dodatna dokumentacija, aneksi
  • Kako pripremati izjave koje se odnose na ličnu sposobnost, sposobnost obavljanja
  • profesionalne djelatnosti, izjave koje se odnose na ekonomsku i financijsku sposobnost i
  • izjave koje se odnose na tehničku i profesionalnu sposobnost za robe, radove ili usluge
  • Najčešće greške
  • Praktični primjeri ponuda (ponude za kancelarijski materijal, građevinske radove, usluge, ekskurzije, edukacije, vozila, kompjuterskog materijala, ljekova, goriva, registracije vozila, osiguranja itd)
  • Kako napisati žalbu i kome je uputiti i primjeri žalbi

 

Kako da ponuđači izbjegnu probleme kao iz aktuele afere "RESPIRATORI"

IZMJENE NA SISTEMU E-NABAVKE OD 06.04.2020. (VERZIJA 2.3.0) KROZ PRIMJERE

  • E-aukcija novi statusi
  • Organizacione jedinice ponuđača
  • Pregled svih postupaka ugovornog organa u profilu operatera
  • Ispravka obavještenja nakon poništenja lot-a/lotova

 

PRAVILAN IZBOR POSTUPKA NABAVKE PRIKAZANO KROZ DIJAGRAM I IZBOR KRITERIJA ZA DODJELU UGOVORA

  • Otvoreni postupak
  • Ograničeni postupak
  • Pregovarački postupak sa objavom obavještenja
  • Pregovarački postupak bez objave obavještenja
  • Konkurentski zahtjev za dostavu ponuda
  • Koja obavještenja se objavljuju na portalu javnih nabavki
  • Koji kriterij za dodjelu ugovora koristiti za izbor najpovoljnije ponude
  • Ocjena ponuda
  • Dodjela ugovora/okvirnog sporazuma
  • Pravna zaštita
  • Koji su rokovi za dostavljanje izvještaja o postupku javne nabavke
  • Pravilan način praćenja realizacije ugovora/okvirnog sporazuma

 

PREDAVAČI

Mr DRAGANA KOVAČEVIĆ - Trenutno zaposlena u Opštini Laktaši na radnom mjestu načelnika Odjeljenja za stambeno-komunalne poslove. Certifikovani trener za javne nabavke Agencije za javne nabavke od 2006. godine.

U prethodnom periodu održala veliki broj obuka na području BiH. Na poslovima javnih nabavki radi više od 10 godina. Ima više objavljenih stručnih tekstova iz oblasti javnih nabavki, koji su objavljeni u renomiranim stručnim časopisima.

KEMAL MUHAMEDOVIĆ, dipl. oec - Ekspert za elektronske javne nabavke i razvoj poslovnih informacionih sistema i administrator portala e-nabavke (www.ejn.gov.ba). Član tima AJN za razvoj informacionih sistema Agencije za javne nabavke.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR

  • 139 KM po jednom učesniku
  • Popust za rane prijave do 8. juna - kotizacija iznosi 128 KM
  • Za prijave 2 i više osoba iz iste organizacije odobrava se dodatni popust od 10% na ukupnu cijenu kotizacije.

 

U cijenu nije uračunat PDV.

Pozivamo Vas da svoje učešće što prije izvršite uz napomenu da budžetski korisnici, naravno, mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

Prijavu slati na e-mail: kontakt@evropakomunikacije.com ili fax: 051 466 601

 

CERTIFIKATI

Po završetku seminara, učesnici dobijaju certifikate o pohađanju seminara.

 

DODATNE INFORMACIJE

Dodatne informacije zainteresirani mogu dobiti na telefone 066 240 000.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave