Razvoj i unapređenje sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK)

25.04.2019. 14:13 / Izvor: Akta.ba
Razvoj i unapređenje sistema finansijskog upravljanja i kontrole (FUK)

Učesnici naprednog Stručnog seminara će biti upoznati sa analizom uspostavljenog sistema FUK-a i potrebnim poboljšanjima u odnosu na predhodni izvještaj GI-FUK.

Interquality organizuje seminar na temu

"RAZVOJ I UNAPREĐENJE SISTEMA FINANSIJSKOG UPRAVLJANJA I KONTROLE (FUK)" 

Zlatibor, 15. – 17. 05. 2019.

HOTEL OLIMP

Rok za prijavu: 07. 05. 2019.

E-5539 Prospekt Zlatibor FUK 15.-17.05.2019 LINK

PRIJAVNICA Zlatibor Napredni-FUK 15.-17.05.2019 LINK

 

SVRHA SEMINARA:

Unaprijeđenje vještina i znanja Koordinatora za FUK, članova tima za financijsko upravljanje i kontrolu, Rukovoditelja OJ i Koordinatora za rizike, da budu u stanju kontinuirano unapređivati i poboljšavati sistem FUK-a u složenom radnom okruženju!

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

·Imenovanim koordinatorima za FUK,

·Rukovoditeljima i Članovima radnih grupa,

·Rukovoditeljima OJ i

·drugim zainteresiranim korisnicima javnih sredstava, javnim preduzećima i pravnim licima u većinskom državnom vlasništvu.

 

Učesnici naprednog Stručnog seminara će biti upoznati sa analizom uspostavljenog sistema FUK-a i potrebnim poboljšanjima u odnosu na predhodni izvještaj GI-FUK.

Razraditi će se Plan poboljšanja i postavljanje ciljeva metodom “SMART”.

Biti će razjašnjenje nejasnoće u vezi sa uspostavom procesne organizacije i upravljanjem procesima.

Predstaviti će se mjerenje efikasnosti i efektivnosti procesa “BSC” metodom.

Posebna pažnja je posvećena upravljanju rizicima koje predstavlja slabu točku u većini ranijih izvješća GI-FUK.

Učesnici naprednog Stručnog seminara će sa postignutim znanjem i sposobnostima, a u skladu sa postojećim zakonskim rješenjima, međunarodnim standardima, metodologijama i dobroj praksi moći da na adekvatan način unapređuju i dalje razvijaju sistem FUK-a na pravilan, ekonomičan, efikasan i efektivan način

 

CILJEVI SEMINARA:

·Unaprijeđenje znanja rukovodilaca u institucijama i preduzećima, koordinatora za FUK i drugih zainteresiranih učesnika na koji način održavati i unaprijediti sistem FUK-a.

·Upoznavanje sa naprednim metodama određivanja ciljeva, mjerenja procesa i metodologijom procjene rizika.

 

 PROGRAM SEMINARA:

·Analiza primjene postojećeg sistema finansijskog upravljanja i kontrole;

·Plan otklanjanja uočenih nepravilnosti;

·Postavljanje ciljeva metodom SMART;

·Unapređenje upravljanja poslovnim procesima

·Karakteristike poslovnih procesa

·Mjerenje efektivnosti procesa BSC metodom

·Revizija registra rizika;

·Izvještavanje o sistemu FUK-a.

 

PREDAVAČ:

Selim Ćemerlić, dipl.ing.

EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor

 

DNEVNI RASPORED RADA:

·15.05.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

·16.05.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati

·17.05.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati

 

KOTIZACIJA ZA STRUČNI SEMINAR:

350 KM – 175 EUR.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.

 

NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:

Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na:

E-mail: info@interquality.ba

Fax:+387 33 762 545.

 

INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:       

SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

 

INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:

IBAN: BA 39-140 101 1200024669

SWIFT: SABRBA22

 

UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!

UČITE I RADITE S NAMA!

 

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244

Mob: +387 61 491 413
Tel:   +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail:  info@interquality.ba

E-mail: ismet.kapo@interquality.ba 
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba   

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave