Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

Seminar Naklade Mate: Marketing u zdravstvu

Marketinško razmišljanje pružatelja usluga je preduvjet uspjeha bilo koje organizacije ili institucije u zdravstvu, javne ili privatne, velike ili male.

27.08.2014. 12:36 / Izvor: eKapija.ba

MARKETING U ZDRAVSTVU – seminar namijenjen svim pružateljima usluga u zdravstvu!

8.9.2014., Sarajevo

Svrha seminara:

Marketinško razmišljanje pružatelja usluga je preduvjet uspjeha bilo koje organizacije ili institucije u zdravstvu, javne ili privatne, velike ili male. Uspješne organizacije ili institucije imaju jednu stvar zajedničku. Njihov uspjeh prizlazi iz snažne usmjerenosti na klijenta /pacijenta i jake usmjerenosti na marketing. Aposlutno su posvećene zadovoljavanju potreba i zahtijeva klijenata na dobro definiranom ciljnom tržištu. U takvom okruženju svi su motivirani isporučiti uslugu visoke  kvalitete i vrijednosti što dovodi i do veće razine zadovoljstva klijenata. Uspješne organizacije i institucije znaju da će briga o klijentima dovesti i do većeg uspjeha, boljih rezultata i zarade.

Klijenti / pacijenti su suštinska komponenta bilo koje vrste posla u zdravstvu i kreiranje vrijednosti za pacijenta i njegovo zadovoljstvo su u srži suvremene marketinške  teorije i prakse. Na ovom seminaru bit će objašnjeni njezini osnovni koncepti i aktivnosti, kao što su: istraživanje tržišta i okruženja, sagledavanje potreba i želja klijenata, proces segmentacije i odabira ciljnog tržišta, kreiranje strateškog pozicioniranja, kreiranje marke, te spleta marketinga koji se sastoji od proizvoda / usluge, cijene, distribucije i promocije te dodatnih elemenata važnih za usluge. Posebno će se naglasiti specifičnosti zdravstvenih usluga i njihova obilježja, kao i to što čini kvalitetnu uslugu koja vodi do veće konkurentne prednosti.

Koristi za polaznike:

Na ovom seminaru polaznici će spoznati kako:

  • adekvatnom ponudom zadovoljiti potrebe i želje ciljanih klijenata / pacijenata;
  • marketinški razmišljati o poslovanju;
  • stvoriti uslugu veće vrijednosti;
  • kreirati marku;
  • održati lojalnost klijenata / pacijenata;
  • stvoriti pozitivnu percepciju u raznim vrstama javnosti;
  • nadvladati poteškoće vezane uz kreiranje prepoznatljive zdravstvene usluge kontinuirane kvalitete (kako neopipljivo učiniti opipljivim, kako  postići postojanost usluge i sl.).

Kome je program namijenjen:

  • svim pružateljima usluga u zdravstvu;
  • ravnateljima, direktorima i voditeljima bolnica, poliklinika, lječilišta, ljekarni te ustanova za zdravstvenu skrb;
  • djelatnicima u zdravstvenim organizacijama i institucijama koji su u doticaju s klijentima i potrebno im je znanje iz područja marketinga usluga kao i razumijevanje ispravnog  načina odnosa s klijentom / pacijentom;
  • voditeljima i djelatnicima u ordinacijama dentalne medicine;
  • djelatnicima ministarstva zdravlja i ostalih javnih službi kojima je potrebno razumijevanje strateškog i taktičkog marketinškog razmišljanja i health marketinga;
  • vlasnicima i djelatnicima ambulanti;
  • vlasnicima ljekarni i magistrima farmacije;

liječnicima, stomatolozima i veterinarima.

Program seminara:

Vrijeme:

Tema:

09:00 – 11:00

API model strateškog i taktičkog marketinškog razmišljanja pružatelja usluga u zdravstvu

11:00 – 11:15

Pauza

11:15 – 13:00

Specifičnosti usluga u zdravstvu

Koja su svojstva i razlikovna obilježja usluga u zdravstvu? Kako se upravlja kvalitetom usluga u zdravstvu?

Vrste marketinga u zdravstvu (unutarnji, vanjski i interaktivni marketing)

13:00 – 14:00

Pauza - ručak

14:00 – 16:00

Što čini marku? Koja je vrijednost marke i kako ju kreirati? (primjeri iz prakse)

16:00 – 16:15

Pauza

16:15 – 18:00

Health marketing kao novi pristup primjeni marketinških principa i teorija u poslovnim strategijama (primjeri iz prakse)

Predavač na seminaru:

Doc. dr. Maja Martinović profesorica je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u.

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Kotizacija za seminar iznosi 160 € + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, stručna literatura, poklon knjiga: MARKETING U HRVATSKOJ autora M.Martinović, certifikat o usavršavanju, ručak i osvježenje.

Prijave se primaju do 06.09.2014.

Popust "3 za 2", za dvoje polaznika iz iste tvrtke, treći polaznik seminar prati GRATIS!

Broj polaznika je ograničen!

KONTAKT PODACI:

Boško Njavro,

Naklada MATE d.o.o.

Tel/fax: +387(0) 36 885 057

Mob:     +387(0) 63 472 847

naklada.mate@infoneum.com

www.naklada-mate.ba

PREUZMI DOKUMENT:
PRIJAVA-marketing_u_zdravstvu.docx

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave