Seminar Naklade Mate: Marketing u zdravstvu
Marketinško razmišljanje pružatelja usluga je preduvjet uspjeha bilo koje organizacije ili institucije u zdravstvu, javne ili privatne, velike ili male.
MARKETING U ZDRAVSTVU – seminar namijenjen svim pružateljima usluga u zdravstvu!
8.9.2014., Sarajevo
Svrha seminara:
Marketinško razmišljanje pružatelja usluga je preduvjet uspjeha bilo koje organizacije ili institucije u zdravstvu, javne ili privatne, velike ili male. Uspješne organizacije ili institucije imaju jednu stvar zajedničku. Njihov uspjeh prizlazi iz snažne usmjerenosti na klijenta /pacijenta i jake usmjerenosti na marketing. Aposlutno su posvećene zadovoljavanju potreba i zahtijeva klijenata na dobro definiranom ciljnom tržištu. U takvom okruženju svi su motivirani isporučiti uslugu visoke kvalitete i vrijednosti što dovodi i do veće razine zadovoljstva klijenata. Uspješne organizacije i institucije znaju da će briga o klijentima dovesti i do većeg uspjeha, boljih rezultata i zarade.
Klijenti / pacijenti su suštinska komponenta bilo koje vrste posla u zdravstvu i kreiranje vrijednosti za pacijenta i njegovo zadovoljstvo su u srži suvremene marketinške teorije i prakse. Na ovom seminaru bit će objašnjeni njezini osnovni koncepti i aktivnosti, kao što su: istraživanje tržišta i okruženja, sagledavanje potreba i želja klijenata, proces segmentacije i odabira ciljnog tržišta, kreiranje strateškog pozicioniranja, kreiranje marke, te spleta marketinga koji se sastoji od proizvoda / usluge, cijene, distribucije i promocije te dodatnih elemenata važnih za usluge. Posebno će se naglasiti specifičnosti zdravstvenih usluga i njihova obilježja, kao i to što čini kvalitetnu uslugu koja vodi do veće konkurentne prednosti.
Koristi za polaznike:
Na ovom seminaru polaznici će spoznati kako:
- adekvatnom ponudom zadovoljiti potrebe i želje ciljanih klijenata / pacijenata;
- marketinški razmišljati o poslovanju;
- stvoriti uslugu veće vrijednosti;
- kreirati marku;
- održati lojalnost klijenata / pacijenata;
- stvoriti pozitivnu percepciju u raznim vrstama javnosti;
- nadvladati poteškoće vezane uz kreiranje prepoznatljive zdravstvene usluge kontinuirane kvalitete (kako neopipljivo učiniti opipljivim, kako postići postojanost usluge i sl.).
Kome je program namijenjen:
- svim pružateljima usluga u zdravstvu;
- ravnateljima, direktorima i voditeljima bolnica, poliklinika, lječilišta, ljekarni te ustanova za zdravstvenu skrb;
- djelatnicima u zdravstvenim organizacijama i institucijama koji su u doticaju s klijentima i potrebno im je znanje iz područja marketinga usluga kao i razumijevanje ispravnog načina odnosa s klijentom / pacijentom;
- voditeljima i djelatnicima u ordinacijama dentalne medicine;
- djelatnicima ministarstva zdravlja i ostalih javnih službi kojima je potrebno razumijevanje strateškog i taktičkog marketinškog razmišljanja i health marketinga;
- vlasnicima i djelatnicima ambulanti;
- vlasnicima ljekarni i magistrima farmacije;
liječnicima, stomatolozima i veterinarima.
Program seminara:
Vrijeme: |
Tema: |
09:00 – 11:00 |
API model strateškog i taktičkog marketinškog razmišljanja pružatelja usluga u zdravstvu |
11:00 – 11:15 |
Pauza |
11:15 – 13:00 |
Specifičnosti usluga u zdravstvu Koja su svojstva i razlikovna obilježja usluga u zdravstvu? Kako se upravlja kvalitetom usluga u zdravstvu? Vrste marketinga u zdravstvu (unutarnji, vanjski i interaktivni marketing) |
13:00 – 14:00 |
Pauza - ručak |
14:00 – 16:00 |
Što čini marku? Koja je vrijednost marke i kako ju kreirati? (primjeri iz prakse) |
16:00 – 16:15 |
Pauza |
16:15 – 18:00 |
Health marketing kao novi pristup primjeni marketinških principa i teorija u poslovnim strategijama (primjeri iz prakse) |
Predavač na seminaru:
Doc. dr. Maja Martinović profesorica je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa gdje od 2004. godine predaje predmete iz područja marketinga na stručnom i MBA studiju, a od 2007. godine je i pročelnica Katedre za marketing i komunikacije, te prodekanica Diplomske škole na ZŠEM-u.
INFORMACIJE I PRIJAVE:
Kotizacija za seminar iznosi 160 € + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, stručna literatura, poklon knjiga: MARKETING U HRVATSKOJ autora M.Martinović, certifikat o usavršavanju, ručak i osvježenje.
Prijave se primaju do 06.09.2014.
Popust "3 za 2", za dvoje polaznika iz iste tvrtke, treći polaznik seminar prati GRATIS!
Broj polaznika je ograničen!
KONTAKT PODACI:
Boško Njavro,
Naklada MATE d.o.o.
Tel/fax: +387(0) 36 885 057
Mob: +387(0) 63 472 847
PRIJAVA-marketing_u_zdravstvu.docx
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.