Seminar: Primjena, razvoj i unapređenja finansijskog upravljanja i kontrola

22.02.2018. 10:23 / Izvor: Akta.ba
Seminar: Primjena, razvoj i unapređenja finansijskog upravljanja i kontrola

Svrha usavršavanja je da rukovodioci, koordinatori, članovi tima za finansijsko upravljanje i kontrolu unaprijede svoje vještine i znanja.

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo - Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

"Primjena, razvoj i unapređenja Finansijskog upravljanja i kontrola"

Sarajevo, 15.-16.03.2018.

Prijave poslati do 12.03.2018

Svrha usavršavanja je da rukovodioci, koordinatori, članovi tima za finansijsko upravljanje i kontrolu unaprijede svoje vještine i znanja da budu u stanju provoditi i razvijati aktivnosti vezane za:

  Sistemski pristup uspostavljanja, provođenja i razvoja FUK-a korisnika javnih sredstava;

  Planiranje,  pripremu  i  praćenje  provođenja potrebnih aktivnosti na uspostavljanju i razvoju

FUK-a i sistema interne kontrole;

  Saradnju  i  koordinaciju  razvoja  FUK-a  sa korisnicima javnih  sredstava nižeg nivoa, unutar  svog  razdjela  i  resorno  povezanim korisnicima;

  Prepoznavanje  i  definisanje  poslovnih procesa,  izradu  neophodne  procesne dokumenatacije  i  njenu  implementaciju  u praksi;

  Procjenu rizika u procesima primjenom FMEA metodologije i izradu kataloga rizika;

  Razvijanje  psihološke  osnove  za  savremeno upravljanje  u  skladu  sa  meĐunarodnim  ISO standardima,  jačanje  menadžerskih sposobnosti,  sposobnosti  za  timski  rad, razvijanje svjesnosti o troškovima i rizicima i

  Ostvarivanje  ciljeva  i  obavljanje  poslova  na pravilan,  etičan,  ekonomičan,  efikasan  i  efektivan način.

Učesnici  stručnog  usavršavanja  će  sa postignutim  znanjem  i  sposobnostima,  a  u skladu  sa  postojećim  zakonskim  rješenjima, međunarodnim  standardima,  metodologijama  i dobroj  praksi  moći  da  na  adekvatan  način uspostave, razvijaju i unapređuju sistem FUK-a na pravilan, etičan, ekonomičan, efikasan i efektivan način.

Program usavršavanja:

  Analiza primjene postojećeg zakonodavnog okvira za uspostavljeni sistem FUK-a;

  Osvrt i ocjena uspješnosti realiziranih aktivnosti;

  Koji su izazovi koji stoje u daljem razvoju sistema FUK-a;

  Strateški i operativni planovi, ciljevi i izvještavanje;

  Potrebe i mogućnosti revizije uspostavljenih procesa i procedura;

  Uloge, ovlasti i odgovornosti u procesu upravljanja rizicima;

  Analiza adekvatnosti odabranih odgovora za rizike;

  Dokumentovanje procesa uspostavljenog sistema Finansijskog upravljanja i kontrole;

  Efikasnost informacija i komunikacija.

Dnevni raspored rada:

15.03.2018. četvrtak od 10,00 - 16,00 sati

16.03.2018. petak od 09,00 - 13,00 sati

Način rada na seminaru:

Usavršavanje  je  visoko  interaktivno  i  pretpostavlja  uključivanje  u  rad  svakog  učesnika, izradu praktičnih vježbi i zadataka.

Predavači:

Selim Ćemerlić, dipl.ing. EOQ menadžer/auditor kvalitete, IRCA Lead auditor

Edin Ljuhar, dipl.oec. Menadzer kvaliteta i IRCA Lead auditor

Zineta Ćemerlić, prof. EOQ menadžer/auditor kvalitete

Organizator  je  za  potrebe  sudionika omogućio  ugodan  smještaj  u  Hotelu HOLLYWOOD  –  u Sarajevu,  po pristupačnim cijenama u jednokrevetnim sobama 95,00 KM po  osobi  (dvokrevetne  sobe  po  cijeni  80,00 KM) plus boravišna pristojba u iznosu od 3,00 KM po osobi/danu.

Rezervacije  smještaja  osigurava  organizator na  temelju  Vaše  prijave.  Troškovi  smještaja plaćaju se izravno na recepciji hotela ili putem predračuna.

HOTEL HOLLYWOOD

Ul. Dr. Pintola br. 23.

71210 Ilidža - Sarajevo

Tel: +387 33 773 100

Fax: +387 33 773 145

www.info@hotel-hollywood.ba

Broj učesnika ograničen.

Kotizacija za učešće na Seminaru 230,00 KM bez uključenog PDV-a.

Kotizacija  uključuje  troškove  sudjelovanja  uradu seminara,  osvježenje  u  pauzama,  ručak prvi dan,  nastavnu  dokumentaciju  i  Uvjerenjao  usavršavanju.  Za tri ili više učesnika iz iste organizacije odobravamo popust.

Iznos  kotizacije  uplaćuje  se  na  osnovupredračuna  prema  dostavljenoj  prijavnici  za

seminar ili nakon izvršene usluge.

Banka:  RAIFFEISEN BANK d.d. BiH

Račun broj: 161 000 012 882 0085

ID broj: 4201044570009

PDV broj:  201044570009

Rješenje broj: 065-Reg-17-001737

Gdje možete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo

Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo

Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546

Mob: + 387 62 991 244

e-mail: info@interquality.ba

www.interquality.ba

Voditelj seminara: Edin Ljuhar, dipl.oec.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave