Zakon o javnim nabavkama: Izazovi u primjeni kroz rješenja iz prakse
Zakon o javnim nabavkama sa relevantnim podzakonskim aktima kao okvir za provođenje nabavki ne nudi, niti može ponuditi, unificirana rješenja.
Zakon o javnim nabavkama:
Izazovi u primjeni kroz rješenja iz prakse
24. 3. 2020. SARAJEVO, Hotel Ibis Styles
Zakon o javnim nabavkama sa relevantnim podzakonskim aktima kao okvir za provođenje nabavki ne nudi, niti može ponuditi, unificirana rješenja za sve potencijalne specifičnosti koje se svakodnevno javljaju u praksi. Svi ugovorni organi, bez obzira na sektor u kom se nalaze, susreću se sa sličnim nedoumicama u postupanju, a primjeri uspješnih praksi koristan su alat u dobroj pripremi i efikasnijoj provedbi postupaka. Pravilno razumijevanje ciljeva i svrhe nabavki su osnov za adekvatan odabir zakonskih mogućnosti, a primijenjena znanja omogućavaju optimalna rješenja koja su prilagođena posebnostima svakog pojedinačnog postupka.
Koristeći dugogodišnje iskustvo u ovoj oblasti, za ovu radionicu smo izdvojili nekoliko najaktuelnijih tema, zajedničkih svim obveznicima primjene Zakona o javnim nabavkama. Tokom radionice ćemo nastojati ponuditi praktična rješenja i dati preporuke za najčešća pitanja koja se javljaju u praksi. U okviru svake tematske cjeline ponudili smo i praktičan osvrt na identificirane probleme kroz iskustva predavača, s naglaskom na aktivno učešće i diskusiju učesnika.
Učesnici radionice će, kroz individualni praktični rad na primjeru plana nabavki i izradi tenderske dokumentacije sa opcijom mini-tenderisanja, imati priliku da uoče prednosti i nedostatke u njihovoj primjeni, kao i da kroz prikaz najčešćih grešaka ugovornih organa i ponuđača u postupku pravne zaštite osiguraju primjereno postupanje po žalbi.
TEMATSKE CJELINE
Plan nabavki
• Razlozi planiranja javnih nabavki
• Rokovi objave plana nabavki
• Sadržaj plana nabavki
• Izmjene plana nabavki
• Plan nabavki prema Nacrtu Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama
Primjena okvirnog sporazuma
• Definicija okvirnog sporazuma
• Primjena okvirnog sporazuma
• Ko može zaključiti okvirni sporazum
• Modeli zaključivanja okvirnog sporazuma
• Okvirni sporazum s opcijom mini tenderisanja (zakonske odredbe)
• Prednosti i nedostaci u primjeni okvirnog sporazuma s opcijom mini tenderisanja
Pravna zaštita
• Postupanja po žalbi na tendersku dokumentaciju i izmjenu tenderske dokumentacije
– Stranke u postupku
– Aktivna legitimacija
– Postupak i način izjavljivanja žalbe
– Sadržaj žalbe
– Dokazivanje u postupku
– Odlučivanje po žalbi
• Uticaj sudskih presuda na već izvršene ugovore proistekle iz postupaka javnih nabavki
Trajanje radionice: od 09:30 do 16:30
Naknada: 200 KM po učesniku (sa uključenim PDV-om)
Naknada uključuje:
• učešće u radionici
• edukacijski materijal
• certifikat
• ručak i osvježenje tokom pauza
Za sve informacije o radionici i prijave molimo kontaktirajte:
Revicon d.o.o.
Envera Šehovića 14, 71000 Sarajevo
tel: (033) 720-584 (Dženita Mehmedić)
fax: (033) 720-581
e-mail: revicon@revicon.info
www.revicon.info
UPLATA na račune
UniCredit Bank d.d. |
3383202200308627 |
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.