obaveze i mogućnosti

Novi interaktivni online seminar: E-poslovanje

12.10.2023. 08:45 / Izvor: Akta.ba
revicon

Tehnološke promjene i novi oblici poslovnog komuniciranja, između ostalog, neminovno zahtijevaju i našu digitalnu adaptaciju.

NOVI INTERAKTIVNI ONLINE SEMINAR

 

E-POSLOVANJE:

OBAVEZE I MOGUĆNOSTI

  • poslovni, pravni, porezni i računovodstveni aspekti
  • e-potpis i e-dokumentacija u poslovnoj praksi
  • e-potpis i e-komunikacija u poreznoj praksi
  • obavezno e-potpisivanje PDV i PDA prijava

 

18. 10. 2023. (srijeda)     10:00 – 15:30    online

 

Predavači:

  • Revicon tim
  • Predstavnik UINO BiH
  • Predstavnik Porezne uprave FbiH

Drage kolegice i kolege,

tehnološke promjene i novi oblici poslovnog komuniciranja, između ostalog, neminovno zahtijevaju i našu digitalnu adaptaciju i transformaciju, za što već postoje i određene zakonsko-pravne pretpostavke, pa i obaveze. Upravo zato, glavni cilj ovog interaktivnom online seminara je da Vas, u situaciji u joj još uvijek ima pravnih praznina, upoznamo sa svim obavezama, ali i mogućnostima, prednostima i šansama koje već sada možemo iskoristiti upotrebom e-potpisa i e-komunikacije u najširem poslovnom, pravnom, poreznom i računovodstvenom smislu.

Na seminaru ćemo predstaviti najbolje i preporučene prakse korištenja e-potpisa u pravnom prometu u zemlji i inostranstvu, tretmanu e-potpisa u sudskim postupcima, kao i u komunikaciji sa poreznim organima. Uz praktični prikaz koraka i postupaka pribavljanja e-potpisa za potrebe podnošenja PDV i PDA prijava, što smo već dužni ili ćemo vrlo brzo biti dužni učiniti, predstavićemo Vam i druge mogućnosti e-poslovanja koje već sada imamo na raspolaganju.

U tom kontekstu ćemo se osvrnuti i na pravila arhiviranja poslovne, računovodstvene i radno-pravne dokumentacije, s posebnim akcentom na na mogućnosti i prednosti njene digitalizacije.

Odgovori na sva pitanja učesnika:

  • odmah u toku seminara
  • kao i u sklopu seminarskog materijala

PROGRAM:

E-POTPIS U POSLOVNOJ I PRAVNOJ PRAKSI

  • vrste elektronskih potpisa
  • razumijevanje sistema ovlaštenih ovjerioca e-potpisa u BiH
  • imaju li potpisi svih izdavaoca jednaku težinu u pravnom prometu?
  • sigurni elektronski potpis i kvalificirana elektronska potvrda
  • elektronski potpisi zasnovani na nekvalificiranoj potvrdi
  • primjena e-potpisa u pravnom prometu (u zemlji i inostranstvu)
  • e-trgovina prema novom Zakonu o unutrašnjoj trgovini
  • kako e-potpis funkcioniše u sadašnjoj poslovnoj praksi?
  • pravno razlikovanje formi/oblika dokumenata
  • mogući i preporučeni načini dostave dokumenata
  • stav nadležnih organa o oblicima i načinima dostave e-dokumenata
  • tretman u sudskim postupcima (krivični, upravni, parnični, izvršni)
  • primjeri dobrih praksi

E-POSLOVANJE SA UINO

  • elektronsko potpisivanje PDV i PDA prijava
  • praktičan prikaz svih koraka i postupaka
  • pribavljanje kvalifikovane elektronske potvrde
  • broj potrebnih kvalifikovanih elektronskih potvrda
  • varijante pribavljanja i podnošenja dokumentacije
  • uspostavljanje ugovornog odnosa sa UINO
  • preuzimanje kvalifikovane elektronske potvrde
  • prijavljivanje zastupnika
  • instalacija potrebnih softvera
  • upotreba KEP drugih izdavalaca
  • deponovanje certifikata i aktivacija smart kartice
  • podnošenje elektronski potpisanih rijava
  • najčešći problemi i kako ih riješiti
  • najčešće greške i kako ih izbjeći

E-DOKUMENTI IZ UGLA POREZNE UPRAVE

  • ranija i sadašnja praksa i očekivane promjene
  • „priznavanje“ e-faktura i dr. e-dokumenata u poreznom sistemu
  • pristup Poreznoj upravi i elektronska dokumentacija
  • elektronsko potpisivanje finansijskih izvještaja
  • Zakon o računovodstvu: šta (ne)može biti u elektronskom obliku?
  • vjerodostojnost dokumentacije: pečat, potpis...?
  • tretman elektronskih faktura u poreznom nadzoru
  • rokovi i načini čuvanja porezne dokumentacije (fakture, fiskalni računi, porezne prijave, obračuni, izvještaji o transfernim cijenama...)

RAČUNOVODSTVENA DOKUMENTACIJA

  • kategorizacija dokumentacije i rokovi čuvanja
  • računovodstvena vs ostala poslovna dokumentacija (ugovori, odluke, poslovna korespodencija...)
  • šta spada u „trajnu“ dokumentaciju?
  • razlikovanje „glavne“  i „pomoćne“ dokumentacije
  • rješavanje dilema kod različitih rokova čuvanja
  • dokumentacija po Zakonu o sprečavanju pranja novca
  • dokumentacija nakon isteka roka čuvanja
  • dokumentacija nakon prestanka postojanja društva
  • digitalizacija dokumentacije
  • šta se mora čuvati u papirnom obliku?
  • cost benefit analiza čuvanja u različitim oblicima
  • primjeri dobre prakse

DOKUMENTACIJA O RADNIM ODNOSIMA

  • kategorizacija i rokovi čuvanja, po vrstama
  • ugovori, odluke, pravilnici, platne liste, evidencije...
  • šta sve mogu i trebaju sadržavati personalni dosijei
  • šta spada u „trajnu“ dokumentaciju?
  • kako se odlaže i kad se uništava HR dokumentacija
  • dokumentacija nakon prestanka postojanja društva
  • šta se mora čuvati u papirnom obliku?
  • digitalizacija dokumentacije
  • primjeri dobre prakse

DRUGE AKTUELNOSTI IZ PROPISA I PRAKSE

Seminar možete pratiti preko Zoom platforme,

na svim elektronskim uređajima,

a biće omogućen i naknadni snimak cjelovitog seminara.

 

Prateći nas online - i Vi aktivno učestvujete u seminaru

i odmah dobijate pouzdane odgovore na sva Vaša pitanja!

 

Učešće na našim online seminarima omogućava Vam:

  • Dostupnost najaktualnijih informacija
  • Sadržajan, praktičan i koristan seminarski materijal
  • Interaktivnu video, audio i pisanu komunikaciju sa predavačima i gostima seminara, u stvarnom vremenu
  • Brze i pouzdane odgovore na sva Vaša pitanja - odmah u toku trajanja seminara
  • Mogućnost Vašeg aktivnog učešća - uključivanja u online seminar

Trajanje online seminara: od 10:00 do 15:30 sati (sa uključenim PDV-om):

  •   80 KM po učesniku sa MOJOM KARTICOM
  • 100 KM za ostale učesnike

Naknada za snimak cjelovitog seminara:

  •   80 KM za naručioce sa MOJOM KARTICOM
  • 100 KM za ostale naručioce

Naknada uključuje:

  • učešće u online seminaru ili snimak seminara
  • odgovore na sva pitanja u toku samog seminara
  • prateće edukacijske materijale, sa odgovorima na pitanja

Za sve informacije molimo kontaktirajte:

Revicon d.o.o.

Envera Šehovića 14, 71000 Sarajevo

tel: (033) 720-584 (Dženita Mehmedić i Marko Jokić)

fax: (033) 720-581

e-mail: revicon@revicon.info

https://www.revicon.info/edukacije/revicon-consulting-centar/274

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave