Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom
Privredna komora Kantona Sarajevo organizira seminar na temu: Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom, 23. decembra u prostorijama komore sa početkom u 09.30 sati.
Privredna komora Kantona Sarajevo organizira seminar na temu: Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom, 23. decembra u prostorijama komore sa početkom u 09.30 sati.
Cilj radionice: Polaznici će razumjeti četiri nivoa u pružanju usluga klijentima, naučiti kako nadmašiti očekivanja klijenata, na koji način ponovo pridobiti lojalnost nezadovoljnog klijenta, te upravljati emocijama zahtjevnih (napornih) klijenata.
Kome je namijenjena radionica: prodavcima u veleprodaji i maloprodaji, šalterskim radnicima, komercijalistima, svima ostalima koji dolaze u kontakt sa klijentima.
Program radionice:
- četiri kruga usluge
- privlačenje kllijenata kroz premašivanje njihovih očekivanja
- kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom
- načini davanja ovlaštenja zaposlenima
- bavljenje emocijama zahtjevnih (teških) klijenata
- Tehnika usaglašavanja i laganog suprotstavljanja zahtjevnim klijentima
Detaljnije informacije o seminaru možete dobiti na tel. 250 117, 250 116, ili putem e-mail-a: lejlah@pksa.com.ba ili vladol@pksa.com.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.