Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom

13.12.2013. 11:47 / Izvor: eKapija.ba
Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom

Privredna komora Kantona Sarajevo organizira seminar na temu: Kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom, 23. decembra u prostorijama komore sa početkom u 09.30 sati.

Privredna komora Kantona Sarajevo organizira seminar na temu: Kako ponovo privući klijenta koji je  nezadovoljan našom uslugom, 23. decembra u prostorijama komore sa početkom u 09.30 sati.

Cilj radionice: Polaznici će razumjeti četiri nivoa u pružanju usluga klijentima, naučiti kako nadmašiti očekivanja klijenata, na koji način ponovo pridobiti lojalnost nezadovoljnog klijenta, te upravljati emocijama zahtjevnih (napornih) klijenata.

Kome je namijenjena radionica: prodavcima u veleprodaji i maloprodaji, šalterskim radnicima, komercijalistima, svima ostalima koji dolaze u kontakt sa klijentima.

Program radionice:

  • četiri kruga usluge
  • privlačenje kllijenata kroz premašivanje njihovih očekivanja
  • kako ponovo privući klijenta koji je nezadovoljan našom uslugom
  • načini davanja ovlaštenja zaposlenima
  • bavljenje emocijama zahtjevnih (teških) klijenata
  • Tehnika usaglašavanja i laganog suprotstavljanja zahtjevnim klijentima

Detaljnije informacije o seminaru možete dobiti na tel. 250 117, 250 116, ili putem  e-mail-a: lejlah@pksa.com.ba ili vladol@pksa.com.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave