Uticaj neuromarketinga na ponašanje potrošača
U današnjem svijetu u kojem vlada ogromna konkurencija i u kojem je na hiljade brandova svakodnevno dostupno potrošačima.
Privredna komora Kantona Sarajevo obavještava sve zainteresirane kandidate da organizira seminar na temu:
UTICAJ NEUROMARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA – ALATI KOJIMA SE UTIČE NA PERCEPCIJU POTROŠAČA O PROIZVODU I/ILI USLUZI
30.novembar, sa početkom u 09.30 sati u prostorijama Komore
U današnjem svijetu u kojem vlada ogromna konkurencija i u kojem je na hiljade brandova svakodnevno dostupno potrošačima, kompanije imaju veliki izazov da kreiraju i održe brand-ove na tržištu. Standardne marketinške strategije koje su kompanije godinama implementirale (4/7 P) nisu više dostatne da zadovolje brzo rastuće potrebe kupaca.
Stručnjaci za marketing su došli na ideju da spoje više nauka, kao što su neuro -nauka, psihologija, i nauka o ponašanju potrošača- koje su omogućile da se dođe do optimalnih strategija za kreiranje proizvoda koje bi potrošači primijetili, kupovali i na kraju i zavoljeli. Tako je rođena nova nauka „Neuromarketing“ koja uveliko objašnjava kojim primijenjenim tehnikama i alatima se kompanije mogu koristiti da bi došle do većeg broja zadovoljnih kupaca.
Cilj radionice:
Upoznati učesnike sa načinom na koji funkcioniše mozak potrošača prilikom donošenja odluka o kupovini što je posebno značajno za kompanije koje žele steći lojalne kupce, ali i na dugi rok imati uspjeha u razvoju novih proizvoda i/ili usluge s ciljem zadobivanja povjerenja potrošača.
Ciljna grupa: svi zaposlenici i sve osobe koje žele naučiti nešto potpuno novo o funkcionisanju mozga prilikom odabira što će im pomoći unaprijediti lične vještine vezane za kreativnost, jasnoću percepcije, sposobnost pregovaranja, odabira i sl.
Predavač: Ajla Hadžiefendić, dipl.ecc, magistar menadžmenta, sa dugogodišnjih poslovnim iskustvom u multinacionalnoj kompaniji, i obrazovanjem koje je sticala i u BiH i izvan BiH.
Sadržaj radionice:
Šta je to i zašto neuromarketing ?
Razlike marketinga i neuromarketinga
Troškovi i benefiti od korištenja neuromarketinga
Neuromarketinške metode
Primjenjene neuromarketinške metode i alati
Stimulacije za mozak
Proces u četiri koraka
Važne poruke potrošačima
Primjeri iz prakse - različiti brendovi
Izrada poruka koje će interesirati potrošače
Mjerenje reagovanja potrošača na poruke
Neuromarketinške tehnike – široka primjena- mogućnosti
Koristi od radionice su da će učesnici biti u stanju da:
- Razumiju zašto neki proizvodi i nakon uloženih velikih količina novca u njihov razvoj ne mogu pronaći lojalne kupce i ne mogu opstati na tržištu
- Spoznaju kako neuromarketinske primjenjene metode utiču na percepciju potrošača
- Primjene korake koji su važni za pridobivanje povjerenja potrošača
- Kreiraju poruke koje su direktno usmjerene na podsvijest kupaca koji donose konačne odluke o kupovini
- Znati da primjene sve navedene metode i alate u poslovni razvoj kao i u vlastiti život s ciljem poboljšanja kvaliteta interakcija sa okruženjem
Kotizacija: 100,00 KM po polazniku za firme članove Komore 130,00 KM za firme nečlanove Komore. U cijenu nije uključen PDV. Kotizacija se uplaćuje na žiro račun komore: Raiffeisenbank bank BiH 1610000004560078. U kotizaciju su uključena predavanja, pisani materijal i potvrda o učešću na radionici, ručak i osvježenje.
Detaljnije informacije o seminaru možete dobiti na tel. 250-117, 250-116, 250-131, ili putem e-mail-a: lejlah@pksa.com.ba, vladol@pksa.com.ba, dinov@pksa.com.ba.
Prijavu za učešće na radionici možete poslati na gore navedene mail-adrese ili na fax. broj 033/226-717 do 27. novembra t.g.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.