Unapređenje poslovanja kroz savremene komunikacijske vještine
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka.
U organizaciji Interquality u Dubrovniku (Grand Hotel Park) će se od 26-28. maja 2014. godine održati seminar pod nazivom "Unapređenje poslovanja kroz savremene komunikacijske vještine".
Seminar je nastao iz potrebe da se doprinese uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova sa strankama/klijentima i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva stranaka. Uspjeh organizacije u velikoj mjeri počiva na stepenu izgrađenosti odnosa sa strankama/klijentima, saradnicima i poslovnim partnerima. Ljudi vole raditi sa organizacijama kojeosjete da se cijeni njihovo vrijeme i njihove potrebe.
Bilo da prezentirate jednom čovjeku ili velikoj grupi ljudi, znanje o tome kako ih potaknuti da vas uistinu slušaju i čuju, presudno je za vaš poslovni uspjeh, kao i razvoj osjećaja vlastite kompetentnostii zadovoljstva.
Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo nam se u samom početku čini većkao dobrim dijelom završen.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usvršavanja rada svake organizacije.
Cilj seminara:
• Unapređenje komunikacijskih vještina u savremenom svijetu poslovanja;
• Usavršavanje prezentacijskih vještina;
• Unapređenje ličnih i poslovnih kompetencija.
Program seminara:
I. Poslovna komunikacija:
• Umijeće, tehnike i metode poslovne komunikacije;
• Strategije za unapređenje rada sa strankama i poslovnim partnerima;
• Kаko se prilаgoditi rаzličitim tipovimаličnosti i imаti dobru komunikаciju?
II. Prezentacijske vještine:
• Logika u govoru: umijeće argumentiranja;
• Imidž: Osobnost u govoru (kako da vas primijete i pamte);
• Neverbalni znakovi i glas u javnom govoru;
• Vježbe protiv straha i treme;
III. Unapređenje rada i radnih vještina:
• Motivacija i samomotivacija;
• Prevencija i upravljanje konfliktima;
• Efikasno upravljanje stresom na radnom mjestu.
Dnevni raspored rada:
26.05.2014. Ponedjeljak: od 14:00 - 18:00
27.05.2014. Utorak: od 10:00 - 16:00
28.05.2014. Srijeda: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Prijave poslati do 22.05.2014
Predavač: Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog
Više informacija:
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
I. Ljubovića br. 15.
71000 Sarajevo
Tel: + 387 33 762 545
Fax: + 387 33 762 546
Mob: + 387 61 307 131
info@interquality.ba
interquality.centar@gmail.com
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.