Povratak brenda našeg djetinjstva: Provedimo ljeto uz sok Pipi

26.06.2014. 12:02 / Izvor: eKapija.ba

Binvest d.o.o. Posušje je postao distributer Pipija za BiH. Od ovog tjedna Pipi možete ponovo zatražiti u lokalima i trgovinama u vašem gradu.

Binvest d.o.o. Posušje je postao distributer Pipija za BiH. Od ovog tjedna Pipi možete ponovo zatražiti u lokalima i trgovinama u vašem gradu.

Pipi negazirano piće koje je obilježilo 80-e godine i dan danas izaziva emocije kod brojnih obožavatelja ovog osvježavajućeg napitka.

Legenda o Pipi ide nekako ovako: brand je kreiran u Dalmacijavinu početkom 1970-ih. Sok je ime dobio na internom natječaju, jer se naime jednom od radnika jako svidjelo da uzor bude Pipi Duga Čarapa. Jedna boca s prijedlogom etikete je poslana i autorici slavne literarne djevojčice, Astrid Lindgren, koja je - kažu tvorničke legende - na prijedlog pristala bez naknade za autorska prava.

Pipi je i danas jedno od najprepoznatljivijih zaštitnih proizvoda Dalmacijavina, a prema nekim podacima uoči Mediteranskih igara u Splitu, Pipi je po prodaji nadmašivala čak i slavnu Coca-Colu.

Kada počne priča o Pipi, neki ga rado nazivaju pićem mladosti, ali i pićem za stare i mlade.

 


 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza