Povratak brenda našeg djetinjstva: Provedimo ljeto uz sok Pipi
Binvest d.o.o. Posušje je postao distributer Pipija za BiH. Od ovog tjedna Pipi možete ponovo zatražiti u lokalima i trgovinama u vašem gradu.
Binvest d.o.o. Posušje je postao distributer Pipija za BiH. Od ovog tjedna Pipi možete ponovo zatražiti u lokalima i trgovinama u vašem gradu.
Pipi negazirano piće koje je obilježilo 80-e godine i dan danas izaziva emocije kod brojnih obožavatelja ovog osvježavajućeg napitka.
Legenda o Pipi ide nekako ovako: brand je kreiran u Dalmacijavinu početkom 1970-ih. Sok je ime dobio na internom natječaju, jer se naime jednom od radnika jako svidjelo da uzor bude Pipi Duga Čarapa. Jedna boca s prijedlogom etikete je poslana i autorici slavne literarne djevojčice, Astrid Lindgren, koja je - kažu tvorničke legende - na prijedlog pristala bez naknade za autorska prava.
Pipi je i danas jedno od najprepoznatljivijih zaštitnih proizvoda Dalmacijavina, a prema nekim podacima uoči Mediteranskih igara u Splitu, Pipi je po prodaji nadmašivala čak i slavnu Coca-Colu.
Kada počne priča o Pipi, neki ga rado nazivaju pićem mladosti, ali i pićem za stare i mlade.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.