REHAU Window Solutions jedan je od osvajača nagrade „German Brand Award 2021“

04.08.2021 08:43:20
REHAU Window Solutions jedan je od osvajača nagrade „German Brand Award 2021“

Izuzetna potvrda rada brenda: REHAU Window Solutions osvojio je nagradu „German Brand Award 2021“ za projekat „REHAU digitalni sajam“

REHAU Window Solutions jedan je od osvajača nagrade „German Brand Award 2021“, izjavio je žiri ovog poznatog takmičenja u Berlinu. REHAU divizija prozorskih rješenja dobila je nagradu za projekat „REHAU digitalni sajam“ u kategoriji „Brendirani događaji, sajmovi i izložbe“.

Pod naslovom „Virtuelno iskustvo sajma. Nova ideja. Nova realizacija“ REHAU divizija Window Solutions prijavila je svoj projekat „REHAU digitalni sajam“ za jednu od prestižnih nagrada na „German Brand Award 2021“ (GBA). Žiri u Berlinu je u okviru ovogodišnje dodjele nagrade saopštio da je REHAU jedan od pobjednika.

REHAU divizija prozorskih rješenja pobjednik je na GBA 2021. Globalni direktor marketinga, Peter Kotzur i njegov tim uvjerljivo su prezentovali „REHAU digitalni sajam“ i njegov koncept članovima žirija za kategoriju „Brendirani događaji, sajmovi i izložbe“ u okviru takmičenja „Izvrsnost u strategiji i stvaranju brenda - komunikacija brenda“, kao modularni alat za doživljaj brenda. „Ova nagrada je sjajna potvrda našeg rada i ona jača REHAU diviziju prozorskih rješenja u svom pristupu dosljednog rada na procesu digitalizacije, a time i jedan od suštinskih faktora uspjeha u našoj branši – budućeg i održivog uspješnog odnosa sa kupcima.“, izjavio je Peter Kotzur.

„REHAU digitalni sajam“ stvara prostor za novu vrstu poslovanja i odnosa između sektora prodaje i kupaca. Tako nastaju realna iskustva sa brendom u „novom normalnom“ okruženju – nezavisno od vremena i mjesta. Brend i kupac međusobno se dalje razvijaju i dvosmjerno komuniciraju. Cilj je dugoročna, uspješna saradnja na temelju individualne interakcije“, dodaje Kotzur.

To je ubijedilo žiri takmičenja GBA i dovelo je do mjerljivog uspjeha projekta „REHAU digitalni sajam“. Što, između ostalog, potvrđuju sljedeći brojevi:

  • 1.000 sastanaka sa novim i postojećim fokusiranim kupcima u prvih 5 mjeseci nakon lansiranja Sajma
  • Pripremljen i preveden sadržaj na 30 jezika
  • 40 međunarodnih proizvoda i usluga predstavljeno do detalja
  • 10.000 razgovora o proizvodima i uslugama

Članovi žirija “German Brand Award 2021” u oblasti „Izvrsnost u strategiji i stvaranju brenda“ nagrađuju najsnažnije kampanje, koncepte i strategije u pojedinačnim stručnim disciplinama. Žiri sačinjavaju nezavisni, interdisciplinarni eksperti iz različitih kompanija, nauke, savjetovanja, usluga i relevatnih agencija. Prijave se ocjenjuju prema kriterijumima samostalnosti i karakteristika brenda, konciznosti brenda, diferenciranja od konkurencije i relevantnosti za ciljne grupe. Izbor “German Brand Award 2021”, sa 1.134 podnesenih prijava iz 17 zemalja, imao je veliki, međunarodni odziv.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Predstavljamo