"e-sajam.ba" zabilježio 2500 posjetitelja, kompanije izlagači prezadovoljne

26.06.2020. 14:15 / Izvor: Akta.ba
'e-sajam.ba' zabilježio 2500 posjetitelja, kompanije izlagači prezadovoljne

Zbog iskazanog interesa od strane posjetitelja RAŽ d.o.o. Žepče odlučio je produžiti trajanje e-sajma do 27.06.2020. godine.

Inovativnu online platformu "e-sajam.ba", koju je razvila i nedavno u rad pustila Razvojna agencija Žepče, do sada je posjetilo oko 2500 posjetitelja, dok je dnevna posjeta u prosjeku 500 osoba, potvrdila je za Akta.ba direktorica Razvojne agencije Žepče Branka Janko. Zbog iskazanog interesa, organizator je odlučio produžiti trajanje e-sajma do 27.06.2020. godine.

"Bilježimo i kokretne upite prema kompanijama izlagačima od strane kupaca i dobavljača i očekujemo da će se nešto od toga i realizirati što i jeste svrha sajma", navodi ona, dodajući da su reakcije više nego odlične. 

Kako kaže, u početku je postajalo nepovjerenje s obzirom da se takvo što nije ranije organiziralo niti su kompanije sudjelovale na on line sajmovima. Ipak, već prvog dana izlagači su bili oduševljeni brojem posjetitelja koji je pristupio e-sajmu.ba i pogledao profile kompanija koje su izlagale uz određeno zadržavanje na svakom od profila. 

"S druge strane, kompanije su istakle da im je online nastup prihvatljiv zbog samih troškova koji su niski. Značajna je i ušteda vremena jer digitalni sajam ne iziskuje da zaposlenici kompanije budu odsutni sa redovnih poslova zbog obaveze koje zahtijeva klasični sajam kada kompanija ima svoj štand. Osim toga dostupnost informacija o proizvodima i uslugama kompanija je značajna s obzirom da može doći do velikog broja kupaca ne samo u zemlji već i preko granica", ističe Janko.

Također, dodaje, dostupnost je 24 sata u odnosu na klasične sajmove. Sa aspekta organizatora izbjegavaju se troškovi prostora, uposlenika, servisnih službi, izgradnje infrastrukture a sa aspekta izlagača troškovi uposlenika, priprema sajamskog štanda, transporta itd. 

"Sekundarni benefit za izlagače je taj što tokom pripreme digitalnih materijala za sajam stiču uvid u način na koji se prezentiraju na tržištu te lako uočavaju šta treba da se popravi na tom polju", kazala je ona za Akta.ba.   

Inače, kako je ranije najavljeno, na platformi e-sajam u planu je promocija i ostalih sektora poput turizma, metaloprerade, drvoprerade itd.

"Planiramo promociju i ostalih sektora. Odluke ćemo donositi na temelju podataka o konkurentnosti sektora u BiH kao i samom iskazanom interesu kompanija. Široke su mogućnosti digitalne platforme e-sajam", napominje. 

Zbog toga su kako kaže više nego zadovoljni samom realizacijom projekta i funkcioniranjem platforme, naročito zbog činjenice da su dobar dio aktivnosti proveli u periodu pandemije korona virusa.

"U sklopu projekta sudjelovalo je 17 kompanija. Razvijeno je 7 modula obuka koje su specijalizirane za sektor tekstila. Nabavljena je vrijedna oprema kojom je zaokružen mini tehnološki park za treninge iz tekstilnog sektora. Poseban benefit je digitalni sajam e sajam ba. koji je pokrenut da promovira kompanije pojedinačno, i na taj način izazove interes kod potencijalnih posjetitelja i njihovu reakciju u vidu posjete sajmu. Web aplikacija e-sajam omogućava posjetiocima da se u kratkom vremenu upoznaju sa informacijama koje izlagač prezentira (informacije o firmi, galerija slika kroz koju izlagač prikazuje svoju firmu vizuelno, proizvodni program sa fotografijama proizvoda, njihovim nazivima i kratkim opisom) te da ako se za to ukaže potreba direktno kontaktira izlagača putem sistema za slanje poruka ili telefonski. Tipovi posjetilaca sajma (ujedno i ciljne grupe) su: b2b (business-to-business) kao i b2c (business-to-customer) posjetioci. Web aplikacija e-sajam.ba omogućava i da firma pošalje link svog izložbenog prostora potencijalnim klijentima ili da kroz kanale digitalnog marketinga dodatno promovira svoj izložbeni online prostor", priča nam direktorica RAŽ-a.

Kao takva, platforma predstavlja puni pogodak, naročito uzimajući u obzir sve probleme koje je funkcioniranju privrede prouzrokovala pandemija koronavirusa, a među kojim je svakako i obustavljanje ili prolongiranje klasičnih sajamskih manifestacija.

"Digitalni kanali komunikacije i promocije nešto su što je odavno prepoznato kao nužnost u daljnjem razvoju privrede. Platforma "e-sajam.ba", prije svega, osigurava svim korisnicima nove kontakte sa poslovnim partnerima, kupcima ili dobavljačima. Osim tekstila osigurana je mogućnost predstavljanja kompanija iz niza drugih sektora. Naša vizija je da "e-sajam.ba" postane mjesto, ne samo promocije preduzeća iz BiH, već i mjesto gdje će njihovi predstavnici moći komunicirati ne samo između sebe, već i sa svim ključnim donosiocima odluka, što će ovoj platformi dati i dodatnu vrijednost, kao privrednoj platformi na kojoj će se artikulirati prijedlozi i inicijative privrede, a sve s ciljem dodatnog razvoja i stvaranja nove vrijednosti kroz unaprijeđenje poslovanja i otvaranje novih radnih mjesta", zaključila je Janko. 

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti