Počela konferencija GS1 "Digitalni otisak u lancu snabdijevanja"

31.05.2022. 11:04 / Izvor: Akta.ba
GS1

Šesta godišnja konferenciju GS1 pod nazivom "Digitalni otisak u lancu snabdijevanja" počela je jutros u Hotelu Hills.

Šesta godišnja konferenciju GS1 pod nazivom "Digitalni otisak u lancu snabdijevanja" počela je jutros u Hotelu Hills. Centralne teme ovogodišnje GS1 BiH konferencije su identifikacija i matični podaci proizvoda.

"Kao što svaki čovjek ima jedinstveni otisak prsta, tako bi i svaki pojedinačni proizvod trebao imati jedinstveni digitalni otisak, urađen na osnovu matičnih podataka proizvoda. Jedinstveni digitalni otisak proizvoda omogućava lakši i efikasniji rad proizvođačima, distributerima i trgovcima, a potrošačima da koriste pouzdane, kvalitetne i provjerene proizvode“, kazala je Nevena Kravec-Stevanović iz GS1 u uvodnom obraćanju.

Današnja konferencija će se odvijati u tri bloka. Prvi blok će biti posvećen indentifikaciji koja je jako bitna u lancu snabdijevanja te kako se identifikacija koristi u čitavom lancu snabdijevanja, zatim će se govoriti o indentifikaciji u Internet trgovini.

GS

"Na današnjoj konferenciji ćemo pokušati izvući zaključak da identifikacija nije ništa teško, ali ipak predstavlja problem. Cilj ovakvih konferencija je da upravo približimo koliko je bitna ta identifikacija svima nama te da bismo to radili na ispravan način“, kazao je Adi Turković, CEO GS1 za Akta.ba.

Identifikacija u fizičkom svijetu nije ništa novo dok je identifikacija na internetu nešto drugačija.

"Ne možete baš reći na osnovu identifikacije jednog broja na internetu da se zaista radi o tom proizvodu. Da bi ispravno identificirali proizvod postoji određeni set podataka za osnovnu identifikaciju. To je ono na šta mi ljude želimo da potaknemo da razmišljaju o matičnim podacima o proizvodu koji su vrlo bitni. Oni obogaćuju proizvod. Niko ne može da ocijeni proizvod samo na osnovu određene identifikacije. Isto tako toliko je bitan kvalitet podataka na internetu“, dodao je Turković.

Netačnost podataka smanjuje prodaju na internetu

Oko 70% ukupne prodaje u svijetu je izvršeno kroz uticaj podataka na internetu. Ukoliko podaci na internetu nisu tačni, prodaja će vjerovatno biti slaba.

Upravo zbog toga GS1 nudi svojim članicama besplatan alat GS activate koji omogućava da se dodjeli jedinstveni identifikator.

"Uz taj identifikator dodjeljuje se sedam atributa međunarodnom bazom podataka gdje sa druge strane učesnici u lancu snabdijevanja mogu da verifikuju te podatke“, pojasnio je Adi.

U nastavku konferencije govorit će se o značaju eCommerca u BiH i identifikaciji proizvoda na internetu.

E.O.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti