Zahvaljujući Eko Belu divlji luk iz BiH završava na njemačkim trpezama

12.05.2016. 13:44 / Izvor: Akta.ba

Eko Bel spada među najveće izvoznike procesuirane hrane iz Bosne i Hercegovine. Prije tri godine, kada je godina bila izuzetno rodna, izvezli su 400 tona šljive iz BiH.

Dokaz da se u Bosni i Hercegovini od poljoprivrede mogu ostvariti dobri poslovni rezultati je i priča BiH kompanije Eko Bel koja je u prvoj godini proizvodnje, postala lideri po izvozu suhog voća, prvenstveno šljive iz BiH. Izvršni direktor kompanije Almin Karamehić za poslovni portal Akta.ba kaže kako su već treću godinu veoma uspješni, te kako skoro svu proizvodnju izvoze na tržište Turske, Njemačke, Francuske, Slovenije, Austrije i Srbije.

"Zadovoljni smo sa postojećim partnerima. U procesu smo rada na dva projekta koja se nalaze u završnoj fazi. Imamo potpisane predugovore sa izuzetno jakim partnerima iz Turske i Austrije. Realizacija projekata očekuje se u naredna dva mjeseca, što će osigurati konstantan izvor prihoda za fabriku i omogućiti dalji razvoj i širenja fabrike", kaže Karamehić.

U fabrici u Kozarskoj Dubici su zaposlena 23 radnika, od čega su između ostalog tri inženjera prehrambene tehnologije, te tri agro inženjera različitih usmjerenja i specijalizacija.

Firma spada među najveće izvoznike procesuirane hrane iz Bosne i Hercegovine. Prije tri godine, kada je godina bila izuzetno rodna, izvezli su 400 tona šljive iz BiH. Naredne dvje godine izvoz je bio manji, ali se i dalje zahvaljujući ovom rezultatu nalaze u vrhu.

Nakon šljive, dobre rezultate ostvaruju i u uzvozu divljeg luka.

"Već treću godinu imamo kvalitetnog partera iz Njemačke koji kupuje od nas. Zadovoljan je kvalitetom i svake godine se vraća", ističe Karamehić, pojašnjavajući kako dobru saradnju imaju sa nekoliko bh. kompanija preko kojih nabavljaju sirovinu (divlji luk). Oni obilaze sitne sakupljače šumskih plodova, vrše edukaciju o načinu prikupljanja, ambalaži i transportu divljeg luka, koji nakon prerade na kraju završi u njemačkim restoranima i trpezama.

Od poljoprivrede se kaže naš sagovornik može živjeti, ali treba puno raditi, edukovati se, biti oprezan, pratiti svjetske trendove, biti prisutan na tržištu, posjećivati sajmove i konstatntno ulagati.

Inače Eko Bel za region i domaće tržište nudi vlastiti brend pod nazivom "Eco Delicato", a od 2014. godine njihovi proizvodi nose i oznaku regionalnog brenda "Sava Garden".

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti