Ejub Kučuk, direktor agencije MITA: Lansiranje BTLBook.com obilježilo 2017.

18.12.2017. 09:07 / Izvor: Akta.ba
Ejub Kučuk, direktor agencije MITA: Lansiranje BTLBook.com obilježilo 2017.

Prva važna poslovna odluka je bila da zadržimo sve kadrove u agenciji kako bi radili na povećanju kvaliteta umjesto da se bavimo traženjem novih talenata.

Još jedna poslovna godina je na izmaku. Pretpraznične dane iskoristili smo sa razgovor sa bh. privrednicima koji stvaraju nove vrijednosti i direktno utiču na ukupno poboljšanje uvjeta života u našoj zemlji.

Svoje poslovne poteze, uspjehe u 2017. godini i planove za 2018. godinu za Akta.ba je predstavio Ejub Kučuk, direktor marketinške agencije MITA Group.

  • 2017. godina je na izmaku, da li su ispunjeni svi vaši zacrtani planovi?

Čini mi se da godine nikad brže nisu prolazile. I čini mi se da nikad nije bilo teže planirati bilo šta. Ekonomije širom svijeta se mijenjaju u jednom danu. Uspješni biznisi nastaju preko noći, preko noći se i gase. Kompanije preuzimaju svoje konkurente brzinom svjetlosti, valute padaju i rastu, potrošnja u nekom ludom ritmu raste i pada. I sve to, nevjerovatno puno, utiče na biznis reklamnih agencija. Samim tim, odavno ne pravimo velike planove. Zadržati tržišno učešće, promet, profitabilnost i uposlenike, unaprijediti znanje, lansirati neki novi proizvod i blago porasti, naši su glavni ciljevi. Zato i uspijevamo u ostvarivanju onog što zacrtamo svake godine. Nema naglih i pogrešnih poteza, jako smo fokusirani na ono što radimo.

  • Po čemu ćete je pamtiti?

Ovo je godina u kojoj smo preživjeli velike promjene koje su pogodile naše značajne klijente. Neki su doživjeli krah, neki neplanirane gubitke zbog propusta države, neke je pogodilo strašno restruktuiranje, neki su prodati konkurenciji, neki su značajno umanjili oglašavanje. I sve smo to uspjeli preživjeti! Ovo je godina u kojoj smo se mijenjali više nego ikada. Godina u kojoj smo jednom klijentu podigli prodaju 700% već u prvom mjesecu kampanje. Godina u kojoj smo uspješno lansirali BTLBook.com na nekoliko svjetskih tržišta.

  • Najbolji poslovni potez/odluka u 2017. godini?

Prva važna poslovna odluka je bila da zadržimo sve kadrove u agenciji kako bi radili na povećanju kvaliteta umjesto da se bavimo traženjem novih talenata. Lansiranje BTLBook.com platforme koja spaja dobavljače u event industriji sa svima koji planiraju neku zabavu, vjenčanje, proslavu, konferenciju ili poslovni događaj, je drugi poslovni potez koji je obilježio 2017. Više od 5000 prijavljenih i više od 1200 aktiviranih dobavljača imamo u prvih 5 mjeseci poslovanja. Izabrani smo u top 100 startupa iz više od 70 zemalja, obavili smo razgovore s više investitora. Pred nama je još mnogo funkcionalnosti koje trebamo lansirati i u kojoj ćemo potvrditi uspješnost projekta.

  • Koji su planovi za narednu godinu?

Zadržati sve uposlenike, povećati kvalitet usluga, ostati jedan od največih igrača i najpouzdaniji ponuđač reklamnih usluga na tržištu, diferencirati se znanjem, pomoći klijentima da povećaju svoju prodaju i tržišno učešće.

  • Šta biste poželjeli sebi, ali i poslovnim partnerima u 2018. godini?

Kolegama u agenciji, sebi i klijentima želim strpljenje i bistru pamet u hladnoj glavi kako bi odluke donosili zrelije i bolje. Želim da nas kreativnost služi, da radimo kampanje na koje ćemo biti ponosni. Da se realizujemo u poslovnom i privatnom smislu i da pronađemo duševni mir. 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti