UpTrend Marketing Solutions otvara nove perspektive u svijetu marketinga
Jedan od ključnih aspekata UpTrend-a jeste edukacija tržišta o marketing i prodajnim procesima, kako ih postaviti, implementirati i poboljšati organizacijski performans.
Marketinška agencija UpTrend Marketing Solutions na tržištu BiH prisutna je zadnje dvije godine, i u svom kratkom radu je uspjela da ostvari velike uspjehe i pozicionira se kao jedna od vodećih agencija na polju marketinga u zemlji.
Direktor agencije, Kemal Balihodžić za Akta.ba je kazao da je UpTrend all around marketing agancija koja se bavim svim vrstama kreativnog i digitalnog marketinga primarno, kao i drugim komunikacijskim uslugama koje zahtjeva tržište BiH i šire. Svoje sjedište pored Sarajeva imaju i u Londonu.
"Suštinski mi pokušavamo da trendove koji su trenutni i koji se koriste pretežno u zapadnim zemljama prilagodimo i implementiramo u našoj državi i da na taj način razvijamo i kreiramo kampanje koje će biti nešto sasvim novo i drugačije od onoga što možemo u svakodnevnici vidjeti na našem tržištu", kaže Balihodžić.
Agencija je prošle godine otvorila svoju kancelariju u Londonu. Ovim potezom željeli su da pokriju globalno tržište, sa partnerskim agencijama u GCC zemljama.
"Jasno je da smo nova agencija i na tržistu Londona, tako da se naš rad pretežno i većinski još uvijek ´vrti´ regionalno. Kada bi pričali o proncentima, to je otprilike omjer 70:30 regionalnog u odnosu na strano tržište", kaže Balihodžić.
Ono što Balihodžić ističe kao bitno, jeste da su napravljeni prvi koraci, i da je sada na agenciji da svojim trudom i kvalitenim radom nastave da kreiraju brend koji će u budućnosti biti jedan od vodećih na polju marketinga. Dodaje da će se ovo tržište više razvijati u budućnosti.
Njihovi klijenti su najčešće kompanije koje cijene kreativni i orginalni rad prije svega. Uglavnom su to veće kompanije kojima je kvalitetan marketing sa inovativnim rješenjima jedan od bitnijih segmenat u poslovanju.
"Mi dajemo sve od sebe da, prije svega kvalitetnim radom i vrhunskom uslugom, zadovoljimo potrebe klijenata i pomognemo im u stvaranju pozitivnog brend imidža. Naša agencija se bavi izradom i vođenjem digitalnih marketing kampanja, video produkcijom, kreativnim dizajnom, web dizajnom i brendiranjem, te na taj način kreiramo tražnju za proizvodima ili uslugama na tržištu i pomažemo klijentima da se kreativno izraze i budete još više prepoznatljivi. Snaga naših usluga leži u veoma mladom i kreativnom timu koji konstantno rade na pronalasku potpuno drugačijih, boljih i inovativnijih rješenja", kaže Balilhodžić.
Također, pod okvire njihovih usluga ulazi i organizacija edukativnih seminara, inhouse edukacija na teme prodaje, motivacije itd. koji su dio projekta GET (Global Executive Training) akademije, globalnog edukacijskog seminara koji će se organizovati u BiH i zemljama regiona.
Marketing je danas posebna “naučna“ grana, ali Balilhodžić kaže kako se na našem tržištu i dalje suočavaju sa ´gapom´ / jazom između akademije i struke.
"Mogu slobodno reći da problem obostran. S jedne strane, tržište se jako sporo adaptira na digitalne promjene, vrlo malo ulaže u dodatne edukacije uposlenika, osim ako se ne radi o stranom kapitalu u BiH, veoma slaba saradnja sa akademskim sektorom jer nema povjerenja u stručnost. Dok s druge strane, akademija ne ulaže velike napore kako bi se približila tržištu i unaprijedila ga. Nema sistematskih doktorata i tema koje se rade u saradnji sa vodećim kompanijama. Ne ´napadamo´ prave probleme na tržištu marketinga u BiH i region", objašnjava Balilhodžić.
Suštinski rezultat ove priče je da je sami know-how marketinga jako upitan. Balilhodžić kaže da se bh. firme otvaraju i primjete potrebu za ulaganje u marketing, međutim pravi izazov je kako pravilno ulagati, kako maksimalno iskoristiti sve komunikacijske alate, kreirati integrisan marketing proces i postaviti efikasnu kampanju.
"Uzmite i knjige iz kojih se uči na ekonomskim fakultetima. Ne možete pronaći tri slučaja gdje se analiziraju bh. kompanije?! Znate kad će vam trebati globalna strategija McDonalds-a? Vjerovatno nikad", govori Balilhodžić.
Zemlje okruženja sve se više otvaraju ka marketingu i onom što on nosi. "BiH nažalost kasni par godina za zemljama okruženja. To možemo vidjeti po svakodnevnim agresivnim reklamama koje nas ´napadaju´ iz susjednih zemalja. Regija je prepoznala dugoročnu vrijednost kreiranja i promocije brenda. Uvjeren sam da je BiH jako plodno tlo za nevjerovatno kvalitetne priče i kompanije, bez obzira što se radi o relativno malom tržištu", kaže Balilhodžić.
Jedan od ključnih aspekata UpTrend-a jeste baš edukacija tržišta o marketing i prodajnim procesima, kako ih postaviti, implementirati i poboljšati organizacijski performans.
Agencija UpTrend Marketing Solutions po sadašnjim pokazateljima i radu ima jedan zdrav i uspravan rast. Balilhodžić kaže kako mu nikada nije bilo u cilju da na silu gura uspjeh.
"Svakodnevno kreiramo nove vrijednosti, povećavamo očekivanja a samim tim i prilike za dalje razvijanje. Potenciramo inovacije, krativnost, efikasnost i dugoročni odnos sa klijentima kao recept uspjeha", kaže Balilhodžić.
Na lokalnom planu trenutno su u procesu zapošljavanja. "Do sada smo uspjeli izgraditi tim ljudi kojima su klijenti na prvom mjestu i koji imaju ´vatru´ za napredovanjem, lično i profesionalno. A za nove urede... u pregovorima smo s nekoliko partnera, o čemu ćemo više govoriti u narednom periodu", zaključuje Balilhodžić.
I.M.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.