Kako efektivno komunicirati kroz krizu

05.05.2020. 15:53 / Izvor: Akta.ba
Kako efektivno komunicirati kroz krizu

Kako efektivno komunicirati kroz krizu: Javnost, uposlenici, kupci, dobavljači...

Kako efektivno komunicirati kroz krizu: Javnost, uposlenici, kupci, dobavljači... Ovu temu obrađuje naša naredna PIT Online Panel diskusija u okviru kampanje #IZAĐIMOJAČI.

Posebno proizvodne djelatnosti djelatnosti smatramo da pored tehnologije i operative nema neke naročite oblasti poslovanja koja treba imati značajnu ulogu. Možda su marketing i prodaja još nešto malo bitni, ali sve ostalo je gotovo zanemarivo.

Međutim, često zaboravljamo da se posao odvija preko ljudi, bilo da se radi o vlastitim uposlenicima, onima kod kupaca, dobavljača, lokalnoj zajednici. Da ne zaboravimo cjelokupnu javnost. Pa šta nam znače svi naši planovi, poduhvati, aktivnosti i uspjesi ukoliko ih nismo adekvatno komunicirali svim učesnicima procesa. Nenametljivo, ali hrabro, efektivno, inovativno, inspirirajuće.

Pored standardne ekipe ispred organizatora - Targer, "Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, u ime Njemačke vlade”, partnerske kompanije, na teren nam ovog puta izlaze slijedeći panelisti, a od kojih se ima šta čuti i naučiti:

• Dragana Roter, Senior Communication Expert, Maverick Consulting – Beograd, RS
• Aida Salkić, Menadžerica korporativnih komunikacija, Prevent CEE - Sarajevo, BiH
• Nina Bijedić - Mujanović, Direktorica, Vispak – Visoko, BiH
• Kemal Balihodžić, UpTrend Marketing Solutions, Sarajevo, BiH – Moderator

Vrijeme pravog liderstva je upravo sad. Pridružite nam se na ovom online panelu i tako pomozite nama i sebi da iz ove situacije izađemo snažniji.

Četvrtak, 07.05.2020. u 18.00.


Molimo Vas da se na panel prijavite pojedinačno, nakon čega ćete link za prijavu dobiti na vašu email adresu. Prijava

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave