Milović: AluKönigStahl radi na olakšavanju radne svakodnevnice svojih partnera

25.07.2018. 14:10 / Izvor: Akta.ba
Milović: AluKönigStahl radi na olakšavanju radne svakodnevnice svojih partnera

Kompanija AluKönigStahl prepoznatljiva je tržištu jugoistočne Europe po inovacijama i trendovima na polju prozora, vrata i fasada.

AluKönigStahl je kompanija stara 150 godina, 15 godina posluje u Bosni i Hercegovini. Sa Stefanom Milović, Marketing menadžer, AluKönigStahl razgovarali o novim proizvodima firme, materijalima koje koriste u ugradnji, reciklaži, novim tehnologijama i projektima.

Recite nam nešto o novim tehologijama i proizvodima koje AluKönigStahl koristi danas u izgadnji ekoloških i održivih objekata? 

- AluKönigStahl nudi najkvalitetnije aluminijumske, čelične i PVC sisteme i komponente za savremenu, energetski efikasnu arhitekturu, te na taj način podržava koncept izgradnje održivih zgrada. Poznati brendovi garantuju asortiman visokog kvaliteta, koji se neprestano usavršava i prilagođava kako trendovima u arhitekturi, tako i građevinskim propisima. Već više od 50 godina AluKönigStahl njeguje savez sa dva vodeća proizvođača sistema. Jedan od njih je Schüco, svjetski lider u proizvodnji aluminijumskih i PVC sistema. Drugi je Jansen, specijalista za sisteme čeličnih profila. Ova saradnja i razvoj inovativnih proizvoda omogućili su da AluKönigStahl postane tehnološki lider na tržištu. Svojim partnerima AluKönigStahl nudi sveobuhvatni paket profesionalnih usluga u svim fazama realizacije građevinskog projekta. Ekipe naših savjetnika razvijaju nove proizvode i pomažu Vam pri odabiru optimalnih komponenti sistema za Vaš konkretni projekat. Uska saradnja na planu primjene tehnoloških procesa u proizvodnji, načina obrade materijala, školovanja kadrova i softverskih rješenja garantuje da će projektni planovi biti realizovani racionalno, efikasno i kvalitetno.

Možete li nam nešto reći o materijalima koji se najčešće koriste u Vašim proizvodima, te koliko se oni mogu reciklirati? 

- Materijal koji najčešće koristimo u ugradnji je aluminijum . Aluminijum se proizvodi iz njegove rude – boksita. Ta proizvodnja je vrlo zahtjevna, no pogodna je za recikliranje. Reciklaža aluminijuma omogućuje uštedu energije i do 95%. Za razliku od drveta i plastike, aluminijum može biti recikliran bez gubitka svojih svojstava tako da se reciklirani aluminijum ne razlikuje od novoproizvedenog. 

Zašto je važno imati objekte koji su samoodrživi i o kakvoj uštedi je riječ, kada govorimo o krajnjem korisniku?

- Najdirektniji način za uštede je upotreba visokoizolovanih sistema za izradu fasadnih zastakljenih elemenata. Naš prodajni program obuhvata sisteme koji su namjenjeni gradnji tzv. pasivnih kuća. Sistemi posjeduju certifikate Dr. Feist, izdate od Instituta za pasivne kuće u Darmštatu. Pored ovih, raspolažemo i nizom sistema namjenjenih izgradnji niskoenergetskih zgrada. Ti proizvodi u našem programu nose oznake SI (super insulation) i HI (high insulation). Najindirektniji, ali ne i manje važan način uštede, svakako je upotreba sistema decentralizovanog provjetravanja: Schüco VentoTerm, Schüco Vario Air, upotreba automatizovanih uskih otvora za provjetravanje Schüco VV, kao i sistema inteligentnog upravljanja otvarajućim elementima - Schüco TipTronic, sistem noćnog provjetravanja. Ovi sistemi znatno smanjuju gubitke za grijanje i hlađenje objekata, a istovremeno značajno unapređuju klimatske karakteristike enterijera.

Dodatne i značajne uštede mogu se postići ugradnjom inteligentnih sistema spoljne zaštite od sunca, decentralizovanog i planskog provjetravanja i hlađenja prostora, što se sve može postići proizvodima iz našeg prodajnog programa. Naravno, plansko projektovanje, uz pomoć naših tehničkih lica i obimnog iskustva koje imamo u ovoj oblasti, nije manje važno od kvaliteta materijala koje distribuiramo.

Kad se govori o tržištu Bosne i Hercegovine, vaša kompanija je bila prva koja je uvela korištenje nove tehnologije virtuelne realnosti u metalnoj branši. Da li ste nam opet nešto novo pripremili za 2018. godinu?

- Kompanija AluKönigStahl prepoznatljiva je tržištu jugoistočne Europe po inovacijama i trendovima na polju prozora, vrata i fasada. U proteklim godinama, veoma aktivno pratimo razvoj novih digitalnih tehnologija te pronalazimo načine za primjenu u našoj branši. Tim putem želimo olakšati radnu svakodnevnicu za naše partnere.

Razvoj virtuelne realnosti je veoma ključan za naš posao. U narednom periodu, želimo pripremiti mogućnost investitoru da "prošeta" vlastitim objektom (koji još nije izgrađen) i da osjeti stvarni odnosno virtuelni prostor u kojem će imati mnogobrojne mogućnosti.  Ima li bi jedinstvenu priliku pogledati kompletnu fasadu spolja, otvoriti i zatvoriti vrata i prozore, te sve to zamjeniti s drugim SCHÜCO ili JANSEN proizvodima, na samom licu mjesta. Ova mogućnost dozvoljava intervenciju na samom objektu prije nego što to bude kasno, te se ostvaruje velika ušteda vremena i novca.

Za 2018. godinu smo pripremilu novu uslugu pod nazivom Schüco Product Configurator.

Možete li nam nešto više reći o Schüco Product Configuratoru?

-Schüco Product Configurator predstavlja još jedan novitet kojim želimo pomoći našem krajnjem korisniku pri odabiru prozora, vrata ili kliznih sistema za vlastiti objekat. Sa konfiguratorom je moguće, u svega nekoliko koraka, kreirati individualna sistemska rješenja upotrebom tableta i LCD televizora. Korisnik putem tableta definiše veličinu, boju i sigurnost prozora ili vrata, koji se odmah prikažu u realističnom okruženju na televizoru. Kroz integraciju našeg softvera za kalkulisanje, korisnik odmah dobije gotovu ponudu. Na ovaj način zasigurno raste zadovoljstvo kod naših kupaca, tako što dobija kvalitetno savjetovanje, transparentnu pripremu ponude i štedi dragocjeno vrijeme.

Koji su ciljevi kompanije planirani za naredni period?

- S obzirom na očekivani porast broja novih objekata i u 2018. i na slobodne kapacitete koje naši aluminijumski prerađivači posjeduju, definitivno ćemo biti usmjereni na dalji rast i razvoj. U tom pravcu planiramo i intenziviranje svih aktivnosti radi pomoći našim partnerima, počev od obuke, školovanja, savjetovanja, nastupa itd. Neophodan je sistematski nastup sa jasno određenim koracima i akcijama, kao i jasno definisanim zadacima unutar firmi. Sve ovo je potrebno jer našu zemlju dočekuje ekspanzija u građevinarstvu ali i veliki nedostatak visokostručnih kadrova. Također ćemo dalje razvijati naše usluge uz nove digitalne tehnologije i olakšati posao našim partnerima i krajnjim korisnicima.

 

Razgovarala: Elvira Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti