Počela kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09

18.07.2008. 11:59 / Izvor: eKapija.ba
Počela kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09

Kampanja za Izbor društveno odgovornog preduzeća DOBRO 09, kojoj je cilj promocija dobrovoljnih i humanih aktivnosti kompanija koje posluju u Bosni i Hercegovini, zvanično je počela. Institucije, kompanije, organizacije i pojedinci mogu nominirati kompanije za koje smatraju da djeluju društveno odgovorno. Kampanja DOBRO 09, koju organizira Fondacija Mozaik, usmjerena je prema preduzećima i menadžmentu koji svojim primjerom angažiranosti u društvu i odgovornosti prema njemu predstavljaju nositelje razvoja u Bosni i Hercegovini.

“Fondacija Mozaik i ove godine želi promovirati dobru praksu preduzeća i nagraditi one koje su kroz doprinos ekonomskom razvoju pomogli u izgradnji boljeg društva. Prednosti društveno odgovornog poslovanja su da preduzeća, koje vrlo ozbiljno prilaze društvenoj odgovornosti, ostvaruju bolju tržišnu poziciju i perspektivu za dugoročne profite. S druge strane, čuva se okoliš, uposlenici su zadovoljniji te se obezbjeđuju sredstva za pomoć ugroženima. Pozivamo sva preduzeća koja vode brigu o svojim zaposlenima kao i o lokalnim zajednicama u kojima posluju da se prijave za DOBRO 09”, izjavio je direktor Fondacije Mozaik Zoran Puljić.

Prošle godine je kao društveno najodgovornije preduzeće odabran Bosnalijek, koji je bio ukupni pobjednik i pobjednik u kategoriji “Odgovorne poslovne prakse”. U kategoriji “Koorporativna filantropija” pobijedila je kompanija “Širbegović”, dok je u kategoriji “Dobrotvorni marketing” pobijedila firma “PC Kids”.

Slogan ovogodišnje kampanje je “Dobro je biti dobar”, a pravo učešća imaju sva preduzeća registrovana u Bosni i Hercegovini.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti