Rebranding i digitalizacija Vinske ceste Hercegovine

14.10.2021. 07:59 / Izvor: Akta.ba
Vinska cesta Hercegovine

Foto: Akta.ba

Vinska cesta Hercegovine je utemeljena i službeno otvorena u aprilu 2007. godine.

Predstavnici USAID Turizam projekta prezentirali su na skupština Grupacije proizvođača vina u Bosni i Hercegovini dosadašnje i buduće aktivnosti vezane za redizajn i rebranding Vinske ceste Hercegovina.

Istakli su zadovoljstvo saradnjom s Vanjskotrgovinskom komorom BiH na ovom važnom projektu za vinare i za turizam uopće.

Glavni fokus je stavljen na digitalizaciju Vinske ceste Hercegovine kao turističke destinacije.

Vinari su složni kako je nakon održanih festivala vina “Blaž Enology-a” i “Salona žilavke” potrebno nastaviti promociju bh. vina i na drugim destinacijama u regiji i šire.

Skupština je održana u prostorijama Vinarije Zadro na Domanovićima.

Vinska cesta Hercegovine je turistički proizvod kojeg sačinjavaju bogatstvo i ljepota čiste prirode – posebnosti vinorodnog područja, tradicija, kulturne i historijske znamenitosti. Proteže se od Ljubuškog na zapadu do Trebinja na istoku.

Udruženi subjekti Vinske ceste Hercegovina nude autohtone proizvode, posebno autohtona vina Žilavku i Blatinu, rakiju iz vlastite proizvodnje, te ostale tradicionalne specijalitete.
Nude uslugu razgledavanja prekrasnog ambijenta prirode i svojih imanja. Sastavljena je od: vinarija, restorana, muzeja, galerija, historijskih i prirodnih atrakcija, putničkih agencija.

Vinska cesta Hercegovine je utemeljena i službeno otvorena u aprilu 2007. godine.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti