Rebranding i digitalizacija Vinske ceste Hercegovine
Vinska cesta Hercegovine je utemeljena i službeno otvorena u aprilu 2007. godine.
Predstavnici USAID Turizam projekta prezentirali su na skupština Grupacije proizvođača vina u Bosni i Hercegovini dosadašnje i buduće aktivnosti vezane za redizajn i rebranding Vinske ceste Hercegovina.
Istakli su zadovoljstvo saradnjom s Vanjskotrgovinskom komorom BiH na ovom važnom projektu za vinare i za turizam uopće.
Glavni fokus je stavljen na digitalizaciju Vinske ceste Hercegovine kao turističke destinacije.
Vinari su složni kako je nakon održanih festivala vina “Blaž Enology-a” i “Salona žilavke” potrebno nastaviti promociju bh. vina i na drugim destinacijama u regiji i šire.
Skupština je održana u prostorijama Vinarije Zadro na Domanovićima.
Vinska cesta Hercegovine je turistički proizvod kojeg sačinjavaju bogatstvo i ljepota čiste prirode – posebnosti vinorodnog područja, tradicija, kulturne i historijske znamenitosti. Proteže se od Ljubuškog na zapadu do Trebinja na istoku.
Udruženi subjekti Vinske ceste Hercegovina nude autohtone proizvode, posebno autohtona vina Žilavku i Blatinu, rakiju iz vlastite proizvodnje, te ostale tradicionalne specijalitete.
Nude uslugu razgledavanja prekrasnog ambijenta prirode i svojih imanja. Sastavljena je od: vinarija, restorana, muzeja, galerija, historijskih i prirodnih atrakcija, putničkih agencija.
Vinska cesta Hercegovine je utemeljena i službeno otvorena u aprilu 2007. godine.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.