Kompanija kojoj sve ide na ruku: Amazon drastično uvećao zaradu
Amazonova neto dobit je u prvom tromjesečju iznosila 8,1 milijardi dolara.
Američki digitalni div Amazon, kao što se i očekivalo, izvjestio je o skoku prihoda i dobiti u prvom tromjesečju zahvaljujući uzletu internet-trgovine u pandemiji.
Amazonova neto dobit je u prvom tromjesečju iznosila 8,1 milijardi dolara, pokazuje izveštaj.
U istom prošlogodišnjem periodu iznosila je 2,5 milijardi dolara.
Neto prihod uvećan je za 44 posto, na 108,5 milijardi dolara.
Prihod od prodaje oglasa i ostalih proizvoda povećan je za 77 posto, na 6,9 milijardi dolara.
Izvršni direktor Jeff Bezos istakao je rezultate sektora za usluge u oblaku Amazon Web Services.
"Za samo 15 godina AWS se razvio u sektor s godišnjim prihodima od 54 milijarde dolara i sada konkuriše najvećim tehnološkim firmama u svijetu.", naglasio je Bezos.
AWS je u prvom tromjesečju povećao prihod za 32 posto, na 13,5 milijardi dolara.
Kompanije se sve češće odlučuju da Amazonu povjere posao održavanja tehnološke infrastrukture i očekujemo nastavak tog trenda na prelazu u period postpandemijskog oporavka, istakao je finansijski direktor Brian Olsavski.
Na početku pandemije kupci su se okrenuli Amazonovim uslugama dostave kućnih potrepština, a kompanija smatra da će se trend nastaviti i nakon pandemije, posebno kada su u pitanju namirnice.
U razdoblju zatvorenih fizičkih trgovina Amazon je četiri tromjesečja zaredom nizao rekorde u dobiti, privukao je 200 miliona pretplatnika na program Prime loyalty i zaposlio više od pola miliona ljudi kako bi udovoljio povećanoj tražnji.
Predviđaju da će im operativna dobit u tekućem tromjesečju iznositi između 4,5 i osam milijardi dolara, što uključuje oko 1,5 milijardi dolara troškova povezanih s Covidom 19.
Kompanija je u periodu pandemije pojačano kupovala teretne avione i gradila nova skladišta kako bi bili što bliže kupcima i skratili vreme dostave.
Planiraju i da povećaju plate više od pola miliona zaposlenih, što će ih koštati više od milijardu dolara.
"Kompanija najavljuje i da će ove godine povećati potrošnju na video-sadržaje. Potrošači već sada gledaju sadržaj na Amazonu više sati", rekao je Olsavski.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.