U toku betonski radovi na tunelu Karaula, dionica u funkciji krajem godine

11.06.2015. 12:12 / Izvor: eKapija.ba

Ibro Buljubašić, tehnički direktor kompanije Entea, koja se predstavlja na ovogodišnjem sajmu energetike "Energa" koji se održava u Tuzli, kaže da su u toku betonski radovi na ovom projektu te da je trenutna izvedenost radova na samom tunelu oko 70 posto.

Građevinska kompanija Entea iz Sarajeva iza sebe ima već brojne projekte, a njena glavna djelatnost je izvođenje tunelskhi radova, izgradnja hidrotehničkih objekata, geotehnički i elektro radovi na objektima koji se izvode i autoputevima i sl.

Ova kompanija trenutno radi kao podizvođač na izgradnji tunela Karaula koji će biti dio magistralnog puta Sarajevo - Tuzla, a čijim završetkom bi se trebao skratiti put između Olova i Kladnja i na bolji način povezati Sarajevski i Tuzlanski kanton.

Ibro Buljubašić, tehnički direktor kompanije Entea, koja se predstavlja na ovogodišnjem sajmu energetike "Energa" koji se održava u Tuzli, kaže da su u toku betonski radovi na ovom projektu te da je trenutna izvedenost radova na samom tunelu oko 70 posto.

''Ostaje da se završi dio završnih zanatskih radova i trasa koja povezuje postojeći tunel i mostove čime bi se skratio put između Olova i Kladnja u projektovanim parametrima'', navodi za ekapija.ba Buljubašić.

Tunel bi, prema njegovim procjenama, trebao biti gotov do novembra ove godine.

"Očekivati je da se dionica stavi u funkciju do kraja godine ukoliko se riješi problem deponiranja materijala na trasi'', navodi Buljubašić.

Podsjetimo, tunel Karaula bi trebao skratiti vrijeme vožnje od Sarajeva do Tuzle za oko 20-ak minuta vožnje, dok će se od Olova do Kladnja u budućnosti voziti desetak minuta.

Izgradnja tunela je prvi čin modernizacije ove ceste od njenog otvaranja prije pedesetak godina.

Buljubašić nam kaže da se danas tuneli kod nas grade po europskim standardima i da po tome možemo parirati bilo kojoj državi u Europi.  ''Tuneli su naša svijetla tačka u izgradnji autocesta što se tiče sigurnosti, osvijetljenosti, funkcionalnosti i trajnosti'', navodi naš sagovornik.

Kaže da kompanija radi na još jednom velikom projektu a to je izgradnja hidrotehničkog objekta vodozahvat sa tunelom i strojarom na rijeci Sani kojeg rade za potrebe austrijskog investitora kompanije Kelag koja je kćerka njemačke kompanije RWE, jednog od vodećih distributera električne energije u Zapadnoj Europi.

Trenutno se, prema riječima Buljubašića, izvode radovi na samom tunelu, a na vodzahvatu, na strojari se rade se zemljani radovi. Razdoblje planirano za izgradnju je dvije godine a trenutno je urađeno preko 10 posto poslova. Pred njima je još 17-18 mjeseci do završetka projekta.

Podsjetimo, kompanije Entea je sudjelovala na izgradnji nekih od najznačajnih infrastrukturnih projekta u BiH. Radili su dio radova na tunelu Vijenac, sve radove na tunelu Bijela vlaka na dionici Zvirovići -Kravice u Hercegovini.

Bili su izvođač radova na hidrotehničkom tunelu Mesići na rijeci Prači. Na dionici Tarčin-Vlakovo, preko kompanije Cengiz iz Turske, izvodili su betonske radove na tunelu ''25. novembar '' i ''Igman'' te geotehničke radovi na zaštiti kosina, iskope predusjeka na tunelu Tulica, šipove za most u Rakovici i osiguranje kosine za tunel Zakunjača, a tu su i ostali objekti od manjeg značaja.

Navodi da je intencija njihove kompanije zapošljavanje kako iskusnih tako i mladih kadrova. "U ovom momentu su nam potrebni ljudi sa iskustvom, ali i mladi ljude koji su željni znanja. Na neki način nastojima da spojimo iskustvo i mladost kako bi stvorili kadrove koji bi mogli da se nose sa složenim objektima koje radimo'', navodi on.

D.K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti