Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti

16.06.2016. 09:07 / Izvor: Akta.ba
Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti

Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti predstavlja postupak koji se odvija u tri važna koraka.

Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje  organizuje seminar na temu Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti. Seminar će se održati 14.-16.07.2016. u Neumu. Rok za prijavu je 04.07.2016 a boj polaznika je ograničen.

POKLON KNJIGA: Menadžment ljudskih resursa-praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti

"judski resursi su pokretači svih organizacija,samo adekvatno bavljenje ljudima, uvođenje sistema za HRM ili dio aktivnosti ULJR će obezbjediti efikasno funkcionisanje organizacija gdje su koristi višestruke kako za organizaciju tako i za zaposlene."

Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti predstavlja postupak koji se odvija u tri važna koraka:

1.postavljanje ciljeva i praćenje radne uspješnosti

2.ocjenjivanje

3.pružanje povratne informacije

Praćenje i ocjenjivanje radne uspješnosti pomaže i rukovodiocima i zaposlenima da zajedno planiraju ciljeve i očekivani učinak što može biti dobra podloga i za nagrađivanje zaposlenih a i unaprijeđenje. Povratna informacija i organizovanje sastanka u četri oka omogućava menadžerima(rukovodiocima) da dođu do suglasnosti ocjene i time smanje rizik od bilo kakvih iznenađenja kao što su žalbe pa i tužbe.

Ukoliko ocjenjivanje radne učinkovitosti provodite jedanput godišnje ovo je prava prilika i vrijeme da sprovedete efikasan proces u tri važna koraka.Naučite postavljati ciljeve na početku godine ocjenjivanja,pratite radnu uspješnost,definišete sposobnosti i ponašanja.,ocjenite i pružite povratnu informaciju.

Koristi za učesnike seminara

Kako uspostaviti adekvatan način ocjenjivanja I odabrati pravi model za organizaciju koja će dati efekte I utjecati na razvoj i zaposlenih i organizacije?

  • Kako izbjeći nedostatke u postojećoj proceduri ocjene o radu ?Kako postaviti ciljeve na početku godine ocjenjivanja,kako obaviti feedback intervju ili kako uspostaviti sistem za praćenje I ocjenjivanje radne uspješnosti kroz tri važna koraka? Odgovore potražite na interaktivnom otvorenom seminaru.

Kako prepoznati kompetencije I pravilno ih ocjeniti?

SEMINAR JE NAMJENJEN:

Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,šefovima odjela i organizacionih organizacijama,općinama/opštinama,javnim institucijama,privatnim preduzećima i svima koje interesira ova tema i može im pomoći u njihovom ličnom razvoju jedinica, sužbama/odjelima za ULJR,zaposlenima koji se bave HRM-om u

Kratki sadržaj seminara:

  • Pojam i značaj upravljanja radnim učinkom kroz tri važna koraka(postavljanje ciljeva i praćenje radne uspješnosti,ocjenjivanje I pružanje povratne informacija)

Kompetencije i kako ih uspostaviti i ocjeniti

  • Pozitivni i negativni efekti ocjenjivanja
  • Metode ocjenjivanja-Koncept 360 stepeni
  • Greške u ocjenjivanju
  • Izvori informacija o radnoj uspješnosti
  • Pružanje povratne informacije(feedback intervju)
  • Timski rad i ocjenjivanje timova

Metode rada:

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja I vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja koja ćete moći primjeniti u svojim organizacijama.

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com

www.businesseduca.com

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave