Upravljanje rizikom – Interna revizija u organizacijama

11.02.2020. 09:40 / Izvor: Akta.ba
Upravljanje rizikom – Interna revizija u organizacijama

U cilju smanjenja ili upravljanja rizikom uvedena je interna revizija kao obaveza u upravljanju i poslovanju javnih preduzeća .

UPRAVLJANJE RIZIKOM – INTERNA REVIZIJA U ORGANIZACIJAMA

Datum:  26.-28.02.2020.

Mjesto: Vlašić,hotel Blanca

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com

 

Rok za prijavu je 21.02.2020.

                    

Upravljanje rizikom postoji još od davnina. Svaki čovjek upravlja rizikom i to ponekada svjesno a ponekada nesvjesno. Međutim ovaj seminar se odnosi na formalno upravljanje rizikom u cilju uspješnog poslovanja.

U cilju smanjenja ili upravljanja rizikom uvedena je interna revizija kao obaveza u upravljanju i poslovanju javnih preduzeća .

One su nezavisne, objektivne i savjetodavne aktivnosti koje imaju za cilj da povećaju vrijednost i da unaprijede aktivnosti u poslovanju. Pomaže organizacijama da ostvare svoje ciljeve i to primjenom sistemskog pristupa procjeni i unapređenju efikasnog upravljanja rizikom i kontrole procesa upravljanja.

Adekvatna interna kontrola mora biti dopunjena efikasnom funkcijom  interne revizije koja nezavisno procjenjuje sistem poslovanja u organizaciji.

Jaka interna revizija i kontrola i nezavisna eksterna revizija  su dio  dobro utemeljenog korporativnog upravljanja koje s druge strane može doprinijeti unapređenju saradnje između menadžmenta i uprave.

 

SEMINAR JE NAMJENJEN :

Menadžmentu i zaposlenim u javnim preduzećima,privrednim društvima koja obavljaju djelatnost od opšteg interesa, privredna društva finnsijske djelatnosti i osiguranja.

 

SADRŽAJ SEMINARA :

 

I UPRAVLJANJE RIZIKOM :

-pojam, ciljevi, mjesto i uloga upravljanjem rizicima

-analiza rizika i faze rizika,

-mdeliranje rizika,

-poslovni rizici ,neposlovni rizici

 

II INTERNA REVIZIJA

-definisanje interne revizije

-pozicije interne revizije u korporativnom upravljanju

-međunarodni principi interne revizije

-kontekst i djelokrug rada interne revizije

 

III INTERNA REVIZIJA U ZAKONODAVSTVU BIH

-zakon o internoj reviziji,

-podzakonski akti i pravilnici

-savjestan interni revizor

-izvještavanje i izvještaji internih revizora

 

IV PRAVCI DALJEG RAZVOJA INTERNE REVIZIJE

-podzaknski akt o radu interne revizije

-procjena rizika

 

V STRES MENADŽMENT

-upravljanje stresom i stresnim situacijama

 

Predavači: Prof.dr.Jagoda Nedić i mr.sc.Nadira Duraković

METODE RADA

Naš pristup temelji se na interaktivnosti i uključenosti svih polaznika. Kroz vježbu i vođenu diskusiju polaznici se potiču na interaktivnu razmjenu znanja i iskustva, a timski i individualnim radom pronalaze se konkretna rješenja krz radionicu. Željana nam je osiguati vrhunsku edukaciju prilagođenu samim polaznicima, omogućiti sticanje novih znanja i vjetina, kao i novih kontakata što sve doprinosi duorčno uspješnijem poslovanju.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave