Vještine rukovođenja i stress menadžment
Problemi koji se javljaju u rukovodjenju su: motivacija za rad,komunikacija i konfliktne situacije.
VJEŠTINE RUKOVOĐENJA I STRESS MENADžMENT
Datum: 31.10.-01.11.2019.
Mjesto: Sarajevo
Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje
Kontakt osoba: Nadira Duraković
mob.: +38761311881
e-mail: business.educa@gmail.com
Rok za prijavu je 25.10.2019.
Broj polaznika je ograničen zbog interaktivnosti u radu.
Ovaj interaktivni seminar je uvod u školu Menadzmenta koja će krenuti u narednom periodu.
Rukovodjenje(menadzment) po svojoj definiciji je planiranje,organizovanje,upravljanje i kontrola sopstvenog ponasanja i upravljanja ljudskim resursima.Glavna karakteristika je postizanje ciljeva preko drugih ljudi.Liderstvo nije isto sto i rukovodjenje.U definiciji sposobnosti rukovodjenja ili sposobnost uticaja na podredjene da postignu zadatke i dogovorene ciljeve visoko je pozicionirana licnost i stil rukovodioca.
Problemi koji se javljaju u rukovodjenju su: motivacija za rad,komunikacija i konfliktne situacije.
Seminar ce dati i upute kako prevazici stress menadzment i kroz funkcije HRM –a kako na najefikasniji nacin upravljati ljudskim resursima i procesima rada
SEMINAR JE NAMJENJEN
Menadzerskom mehanizmu koji imaju potrebe za dovoljnim znanjima i razumjevanjem postupaka ostvarenja projektovanih vrijednosti,organizaciju rada ,upravljanje procesima rada i upravljanje ljudskim resursima.Kao i ličnim primjerom dobrog rukovodjenja dovesti do ostvarenja projektovanih i utvrdjenih zadataka i kolektivno dejstvo i ponašanje u procesima rada svih učesnika.
SADRŽAJ SEMINARA
1.PRAVILA RUKOVODJENJA
-šta ne treba rukovodilac
-šta rukovodilac mora
-ciljevi rukovodjenja
-treba li zadatke izdavati pismenim putem
-kontrola
-sta se desi kada rukovodilac radi svoj posao
-kako se nositi sa ličnim konfliktima
-princip kooperativnosti
2.UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA
-Funkcije upravljanja ljudskim resursima
3.PROCES ODLUČIVANJA
-proces poslovnog odlučivanja
-vrste odluka
-programirane i neprogramirane odluke
-reaktivno i proaktivno odlučivanje
-sistematično i intuitivno odlučivanje
-tehnike donošenja odluka
-odluke i implementacija odluka
-mali savjeti za donošenje odluka
4.ODGOVORNOST
-odgovornost u procesu rada
-pitanja odgovornosti saradnika i nivo odgovornosti
5. STRESS MENADžMENT
-pojam stressa
-šta je stress menadzment?
-modeli za prevazilaženje stress menadzmenta
METODE RADA
Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina,radionice,simulacije i kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.
Predavači: Prof.dr.Jagoda Nedić i mr.sc.Nadira Duraković
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.