Program "Excellent salesman"
Obuka se odvija kroz četiri zaokružene cjeline/Modula, koje jedna za drugom donose sve složenije i moćnije alate pred prodavce.
Program "Excellent salesman" predstavlja moderan i kompleksan pristup obuci prodavaca. Obuka se odvija kroz četiri zaokružene cjeline/Modula, koje jedna za drugom donose sve složenije i moćnije alate pred prodavce.
I Modul “Prodajne vještine”
II Modul “Usavršavanje prodaje”
III Modul “Napredne prodajne tehnike SPIN”
IV Modul “Rad sa teškim klijentima”
Obuka se sastoji od teorijskog i praktičnog rada, a između Modula će učesnici imati priliku da u konsultacijama sa konsultantom dobuju adekvatnu pomoć za što uspješniju provedbu zadataka, koje će praktično raditi između Modula.
I Modul „Prodajne vještine“ - trajanje jedan dan
Teme:
- Ko, kako i zašto kupuje?
- Šta klijenti očekuju od prodavca?
- AIDA-psihološka pozadina prodajnog procesa
- Dodatna vrijednost i kako je postići?
- Kako se predstavljate kupcu?
- Faze prodajnog razgovora - poređenje raznih pristupa.
- Zakazivanje razgovora i faza otvaranja.
- Govoriti ili pitati?
- Pitanja i njihovo postavljanje,
- Zlatna tišina.
- Prikazivanje proizvoda i usluga.
- Zaključenje prodaje.
- Roll play – koraci prodajnog razgovora
II Modul „Usavršavanje prodaje“ - trajanje jedan dan
Teme:
- Osnovne karakteristike tipičnih stilova osoba.
- Identifikacija stila osobe sa kojom se prvi put susrećemo.
- Kako prodavati ljudima različitih stilova?
- Proces kreiranja odnosa sa kupcima.
- Roll play – primjena tehnike prodaje sa finim podešavanjem prema stilu kupca
III Modul „Napredne prodajne tehnike –SPIN” – trajanje dva dana
Teme
- Kako se razvija potreba
- SPIN pitanja i njihovo postavljanje
- Aktivno slušanje
- Situaciona pitanja
- Problemska pitanja
- Posledična pitanja
- Pitanja koristi
- Rješavanje prigovora
Roll play – primjena Spin tehnike prodaje
IV Modul „Rad sa teškim klijentima” – trajanje jedan dan
Teme:
- Komuniciranje sa nezadovoljnim kupcem/klijentom.
- Kako raščistiti nerazumevanje.
- Fraze koje ne treba koristiti.
- Pogrešna uverenja pri komuniciranju.
- Zašto su pritužbe dobrodošle.
- Rešavanje primedbi.
- Kako prepoznati dragocenost primedbi.
- Kako uspješno rješavati primjedbe.
- Lester tehnika
- Kako postupiti sa nezadovoljnim kupcem/klijentom.
- Rešavanje problema.
- Kako dati informaciju koja nije dobrodošla.
- Ponašanje kojim se potiče poštovanje.
- Učtivo konfrontiranje
CILJ OBUKE
Velika konkurencija u gotovo svim branšama učinila je konvencionalni pristup prodaji praktično deplasiranim. Ova serija treninga obuhvata sve ključne elemente uspješnog vođenja prodajnih razgovora u okolnostima savremenog tržišta.
Moderna prodaja podrazumijeva značajan zaokret u nastupu prodavaca, i ovi treninzi imaju za cilj ne samo podizanje kompetencija prodavacanego i njihovo osposobljavanje da u praktičnim uslovima primjene novonaučeno.
MJESTO I TERMINI ODRŽAVANJA
Excellent salesman - Obuka za prodavce će se održati u Tuzli u Dramar Centru
I Modul 19.04.2016
II Modul 05.05.2016
III Modul 17. i 18.05.2016
IV Modul 07.06.2016
terminu od 9h do 16:45h
CIJENA PROGRAMA
Promotivna cijena koja obuhvata sva četiri Modula, je određena za prvo održavanje seminara u BiH.
Cijena Programa za jednog učesnika: 980 KM (196KM dan)
U slučaju tri učesnika iz iste kompanije;
Ccijena Programa za jednog učesnika: 875 KM (175KM dan)
U slučaju pet učesnika iz iste kompanije;
Cijena Programa za jednog učesnika: 790 KM (158 KM dan)
PDV nije uključen u cijenu.
U cijenu su uključeni materijali za rad, rad konsultanta sa učesnicima na Modulima i između Modula, osvježenje i ručak,
a za najuspješnije i knjige na poklon.
PREDAVAČ: GORAN NEDIĆ, CONSULTANT & SENIOR ASSOCIATE ADIZES SEE
SAVREMENE PRODAJNE TEHNIKE – prodavac uvijek može biti još bolji
Nakon 14 godina rada u prodaji, od čega 5 na rukovodećim pozicijama, Goran se 2011 pridružio Adizes SEE timu. Tokom rada usavršavao se, radeći na usvajanju modernih znanja i vještina vezanih za prodaju i Adizes metodologiju. Kao konsultant i predavač u Adizes SEE, radi na kreiranju novih seminara i usluga, po savremenoj metodologiji, koji se uspješno implementiraju u regionu.
Vodeći računa o svim vrstama radnih mjesta u prodaji, od prodavca na „prvoj liniji“ do menadžera i direktora prodaje, kombinujući znanja i iskustvo iz prodaje sa Adizes metodologijom, Goran je razvio set seminara, koji se nadopunjuju i postepeno grade neophodne vještine prodavaca.
Među klijentima s kojima je radio posljednjih par godina Goran ističe MK Group, Kimtec, Inmold, Vojvođanska Banka, Novatronic, Adeco, Galenika Fitofarmacija, Biofor , Fiat Automotive, NIS iz Srbije, te kompanije Violeta( BIH), Uniqa osiguranje, Husqvarna(HR), Mtel(RS), Knauf (region), Alfatherm (BIH), HSM informatika (HR) iz regiona.
Slobodno vreme Goran najradije provodi sa svojom petočlanom porodicom. Ipak pronađe se vremena i za malo Bluesa. Poslednjih deset godina Goran je član benda „Gamblers“ , svirajući saksofon u mnogim klubovima i po festivalima širom regiona pokušava da zadovolji svoju ljubav i strast za muzikom.
PRIJAVE:
kontakt osoba: Rasema Džinalija
+387 62 331 910
office@asee.ba; rasema.dzinalija@asee.ba ; rasema.dzinalija@adizes.rs
Prijave slati najkasnije do 18.4.2016. do 12h
PRIJAVNI_obrazac_ES_Tuzla.doc
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.