ReSensive intimna njega muškaraca: Iz Sarajeva u cijeli svijet

14.08.2017. 11:56 / Izvor: Akta.ba

Proizvod za intimnu njegu za obrezane muškarce – Proizvod se ekskluzivno može kupiti na prodajnim mjestima dm-drogerija u Sarajevu.

Počevši od 9. avgusta, pa u narednih 12 sedmica, austrijsko startup preduzeće ReSensive ekskluzivno testira higijenski proizvod namijenjen muškarcima u 15 dm filijala u Sarajevu.

Upravo se iz tog razloga se današnja press-konferencija koju je organizovao Trgovinski ured Austrijske ambasade zove "Iz Sarajeva u cijeli svijet" jer se taj proizvod nalazi trenutno samo u Sarajevu i BiH, a firma namjerava da svoju daljnju prodaju pokrene iz Sarajeva u cijeli svijet.

Radi se o inovativnom ReSensive Start-Kit paketu proizvoda za muški spolni organ, koji se sastoji od 4 spužvice, jednog gela za tuširanje i losionske kreme. Na razvoju proizvoda radili su dvije godine zajedno sa doktorima, proizvođačima, univerzitetima, potencijalnim korisnicima i dizajnerima. 

SAD kao ciljano tržište

Govoreći o odluci zašto baš Sarajevo, direktor ReSensive Ludwig Stepan kaže da su se vodili pretpostavkom da u Sarajevu živi značajan broj obrezanih muškaraca, te time predstavlja potencijalno dobro tržište za testiranje ReSensive proizvoda. Dolazak proizvoda u Sarajevo realizovao se kroz Startup program u Austriji (Salzburg). Manfred Kühner, zamjenik predsjednika uprave dm, bio je pola godine mentor ovog projekta koji je i inicirao testiranje proizvoda u Sarajevu. Kühner smatra da je ovaj proizvod veoma obećavajući.

"U drogerijama jedva da se prodaju proizvodi za higijenu muškaraca – test treba da pokaže da li postoji odgovarajući tržišni potencijal. ReSensive će biti u dm filijama prezentiran na policama, i to na način, da ga kupci neće moći previdjeti", kazao je Kühner.

Atif Hadžić, predstavnik kompanije dm u Sarajevu, kazao je da se nada da će kupci prepoznati vrijednost ovog proizvoda, te da će zajedno uspjeti da ovaj start-up projekat dovedu do SAD-a.

"Drago mi je što je upravo kompanija dm odabrana za ovaj projekat jer je u dm-u većina proizvoda za žene i zato se radujem što će se ovakva inovacija naći na našim policama", istakao je Hadžić.

Cilj testa prodati 1.000 komada

Inače, cilj testa je prodati 1.000 komada ReSensive Starter-KITs. U zavisnosti od povratne informacije od kupaca, dalje će raditi na unaprijeđenju proizvoda i pripremiti ga za prodaju širom svijeta. Sljedeće planirano tržište je SAD gdje je 75 procenata muškaraca obrezano iz higijenskih razloga, kaže direktor ReSensive Ludwig Stepan.

Philippe Kupfer, trgovinski savjetnik istakao je da su privredne veze između Austrije I Bosne i Hercegovine su oduvijek jako intenzivne i da je Austrija sa 1,3 milijarde eura jedan od najvećih stranih investitora u BiH. Podsjetio je da u BiH posluje 200 stotine austrijskih firmi u različitim sektorima.

"Austrijske firme su jedan oslonac bh. privredi i osiguravaju u zemlji preko 7.000 radnih mjesta. Austrija je također šesti po redu trgovinski partner, a na policama trgovina u BiH prepoznatljivi su brojni proizvodi iz Austrije. Iz tog razloga, jako me raduje da će se od 9. avgusta u dm prodavnicama naći još jedan austrijski proizvod – ReSensive", kazao je Kupfer.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza