* This article is available only in B/H/S language.

Budite dio onih koji znaju kako da se ophode prema gostima

Izvor: Akta.ba, 8.9.2015 15:16:38

Budite dio onih koji znaju kako da se ophode prema gostima

Druga grupa polaznika za Front Desk Essentials kreće 10.09.2015.g. na www.Academy387. Kurs je namijenjen onima koji se bave hotelijerstvom. Bit će obuhvaćeno sve od načina rada na Recepciji, koja je srce svakog hotela, prvenstveno sa velikim fokusom na gosta što je svakako i najvažniji dio u hotelijerstvu, do rada sa drugim hotelskim odjelima i sl.

Jedan od glavnih ciljva ovog kursa jeste kako prepoznati potrebe gostiju ispuniti sva njihova očekivanja pa i više od toga ali i kako razumjeti „gostoprimstvo“ te isto i primjeniti u praksi.

Kurs traje šest sedmica, raspoređeno je tako da u jednoj sedmici budu dva časa od po tri radna sata. Kurs je moguće platiti u dvije rate.

Raspored kursa podjeljen po sedmicama.

Prva sedmica

  • Uvod / prijavne knjige
  • Kontrolne liste / predaja smjena
  • Sastanak / telefonska etiketa

Druga sedmica

  • Rezervacije / Check in
  • Odjava gosta / Check out
  • Profili
  • Trening radne sveske
  • Igre uloga
  • Kviz

Treća sedmica

  • VIP gosti / grupne rezervacije
  • Naknade / plaćeni izlasci / popusti
  • Naplata
  • Trening radne sveske
  • Igre uloga
  • Kviz

Četvrta sedmica

  • Zadatak Soba / premještaj soba
  • Potrebe klijenata / gostiju
  • Preference / rukovanje prigovorima -žalbe
  • Trening radne sveske
  • Igre uloga
  • kviz


Peta sedmica

  • Vratar / čuvar
  • Komunikacija s drugim odjelima
  • Trening radne sveske
  • Igre uloga
  • Kviz

Šesta sedmica

  • Zaokružiti finalni test

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Slične vijesti

Prikaži još vijesti iz ove rubrike

Učitavanje...