Ljubo Bojić, direktor kompanije Telefonoteka - Takmičar

23.08.2012. 12:35 / Izvor: eKapija.ba
Ljubo Bojić, direktor kompanije Telefonoteka - Takmičar

Ljubo Bojić, direktor kompanije Telefonoteka rođen je 1978. godine u Banjaluci. Još od djetinjstva je svoje privatne aktivnosti i slobodno vrijeme usmjeravao ka sportu i održavanju takmičarskog duha. Od 1994. do 2000. godine aktivno se bavio biciklizmom i bio je član biciklističke reprenzentacije Republike Srpske.

Osim mnogobrojnih zapaženih rezultata na takmičenjima u BiH i inostranstvu, najznačajnije su mu osvojene pobjede na prvenstvu i kupu Republike Srpske 1996. godine. Od 2002. godine, predsjednik biciklističkog saveza BiH Tihomir Kuvalja Bojića angažuje na poslovima organizacionog karaktera. Osam godina je obavljao funkciju generalnog sekretara biciklističkog saveza BiH, te aktivno učestvovao u organizaciji brojnih domaćih i međunarodnih trka.

"Mnoga pozitivna iskustva stečena u sportu pomogla su mi da disciplinovan i fer odnos primjenim i u poslovnoj saradnji sa velikim brojem svojih saradnika i klijenata", kaže Bojić.

Uporedo sa gimnazijskim danima, radio je kao marketing menadžer za list Menadžerevi oglasi i Nezavisne novine.

Marketinškim posredovanjem počinje se baviti 1995. godine, kada je u poslijeratnom periodu marketing bio potpuno nova, nepoznata i nezastupljena djelatnost u Republici Srpskoj.

"Prve godine rada su zahtijevale dosta volje i strpljenja, jer je tadašnje novonastalo tržište odbijalo da prihvati marketing kao vrlo bitan segment i uslov za poslovno napredovanje. Ali pionirska uloga promovisanja i usavršavanja u ovom poslu se isplatila. Pored stečenog iskustva, vrlo rano sam proširio krug klijenata i poslovnih partnera. 2003. godine osnivam samostalnu marketinšku agenciju MAS MEDIA", ističe Bojić, pojašnjavajući kako je Agencija specijalizovana u oblasti kreiranja poslovnog identiteta za kompanije, marketinšku produkciju i posredovanje na relaciji: mediji - agencija - klijenti.

Godinu dana poslije uspješnog poslovanja i dobrih poslovnih rezultata proširuje djelatnost i osniva marketinški list Halo oglasi (www.halo-oglasi.com). Dobro osmišljenom poslovnom strategijom list je odmah naišao na veliko interesovanje i stekao povjerenje zadovoljnih klijenata kojima je omogućeno da savremenim i originalno kreiranim idejama uspostave uspješnu komunikaciju sa čitaocima.

"Ni jednog trenutka nisam sumnjao u uspjehe ovih projekata, ali činjenica da će od samog početka naići na tako sjajan odziv, dala mi je još više podsticaja za dalji razvoj."

Najnoviji samostalni projekat u koji ulaže dosta ambicija je poslovni informator Telefonoteka (www.telefonoteka.biz) i ugostiteljski magazin i portal Ugostitelj.ba.

"Na poslovnom polju veliku brigu neprestano posvećujem daljem napredovanju i usavršavanju, kao i svojim stalnim i novim poslovnim partnerima, jer je njihovo zadovoljstvo i moje!"

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti