Dragan Rujević: Ulaganje u kreativnost i uporan rad daju plodove

26.11.2015. 12:23 / Izvor: Akta.ba
Dragan Rujević: Ulaganje u kreativnost i uporan rad daju plodove

New Moment u narednom periodu ima puno planova, međutim Rujević kaže kako će stvari posmatrati sa umjerenim optimizmom i nadati se političkoj - ekonomskoj stabilizaciji i laganom rastu i razvoju sveukupnog tržišta BiH.

Dragan Rujević direktor je uspješne reklamne agencije New Moment čije se kancelarije nalaze u Sarajevu i Banjoj Luci. Osim Bosne i Hercegovine New Moment svoje kancelarije ima u svim republikama bivše Jugoslavije, te Bugarskoj i Albaniji. U svim ovim zemljama agencija je u samom vrhu advertising industrije, a za konstantan napredak i rast je najzalužnija njihova filozofija poslovanja kroz koju nadahnjuju i inspirišu zaposlene da zasjaju punim sjajem i da ostvare svoj puni potencijal kako u kreativnosti tako i u biznisu. Jedan od preduslova za to je stvaranje pozitivne klime i održavanje kreativnog raspoloženja među zaposlenima.

DVA KANSKA LAVA

U ovom teškom vremenu za poslovanje, maksimalno su posvećeni klijentima i projektima, a vrijedan i odgovoran rad uvijek donose uspijeh, kaže u razgovoru za poslovni portal Akta.ba Dragan Rujević.

Kao potvrda navedenom idu i dva LAVA koje je u Kanu na najvećem i najznačajnijem događaju u ovoj industriji osvojila Agencija New Moment New Ideas Company u konkurenciji od preko 40.000 radova iz više od 100 zemalja svijeta.

"Samo pojavljivanje na festivalu kako u domenu samog fizičkog prisustva na festivalu tako i  u domenu slanja radova i takmičenja u najsnažnijoj svijetskoj konkurenciji je ogroman uspjeh. New Moment od samog nastanka gaji i njeguje duh kreativnosti. Ulaganje u kreativnost, uporan i posvećen rad je dao svoje plodove. Ove godine LAVA u Kanu su osvojile naše agenije iz Beograda i Skoplja. Strateški cilj New Momenta je da naša agencija iz svake od zemalja u kojima poslujemo osvoji LAVA. Možda je baš sljedeći za Bosnu i Hercegovinu. Radit ćemo vrijedno na tome", kaže Rujević.

New Moment u narednom periodu ima puno planova, međutim Rujević kaže kako će stvari posmatrati sa umjerenim optimizmom i nadati se političkoj - ekonomskoj stabilizaciji i laganom rastu i razvoju sveukupnog tržišta Bosne i Hercegovine.

ČVRSTE NOGE I REGIONALNA PODRŠKA

"Očekujemo da će se urediti i definisati i advertising tržište. Očekujemo veću advertising aktivnost domaćih kompanija kao i aktivnost određenih državnih institucija koje bi trebale da rade na projektima promocije Bosne i Hercegovine kako u domenu interne komunikacije namjenjene domaćem stanovništvu (promocija države, institucija, domaćih proizvoda, prirodnih resursa, borba protiv korupcije i bezbroj je tema koje treba da se komuniciraju kako bi građani više voljeli i cijenili našu zemlju), tako i internacionalne komunikacije (u domenu promocije turističkih kapaciteta, mogućnosti stranih ulaganja i sl.", ističe Rujević, dodajući kako je agencija na čvrstim nogama sa snažnom regionalnom podrškom te se iskreno nada daljenjem rastu, razvoju i nagradama na internacionalnim festivalima.

Kako je današnje društvo puno promjena i inovacija, bez konstantnog učenja, usavršavanja, razmjene i primjene znanja nema napretka i uspjeha. Naravno, za ovo je kaže naš sagovornik bitna i baza koja se sastoji od starih, tradicionalno dobrih i provjerenih znanja i metoda koje su jako bitne za funkionisanja određenih sistema.

"Kombinacija provjerenog starog nadograđena sa novim je dobitna, pa se i ja držim toga", ističe on.

Smatra kako je za uspješnog menadžera ključna stvar obrazovanje iz kojeg se dalje kao dijamanti bruse razne osobine i vještine. Savjet Rujevića mladim ljudima koji počinju svoj profesionalni put je da se bavi sa onim što vole, a potom "Conditu sine qua non" ili uslov bez kojeg se ne može a to je vrijedan rad, ostalo je šarm, osmijeh, optimizam, spretnost, rizik...

Na kraju razgovora pohvalio je i rad poslovnog portala Akta.ba koji kaže 50 posto svih vijesti koje se dnevno emituju u Bosni i Hercegovini objavi pozitivnih i afirmativnih novosti i sadržaja koliko Akta.ba, divile bi nam se kud i kamo bogatije i razvijenije zemlje.

"Mislim da ste najpozitivniji medij u našoj zemlji."

PORODICA PRIJE SVEGA

Dragan Rujević rođen je 1974. godine u Drvaru, Bosna i Hercegovina, SFRJ. U toku svoje profesinalne karijere obavljao je funkcije Account executive i financial managera. Po struci je diplomirani ekonomista.

Oženjen je, sa suprugom Valentinom sa kojom ima dvije kćerke Elenu i Ivanu. Porodica mu je na prvom mjestu, te kaže kako ga trošenje novca sa porodicom najviše ispunjava.  

Omiljeni modni brend je Hugo Boss i Calvin Klein, a stil već izlizana "sportska elegancija", iako se kaže super osjeća u dobrom odjelu i elegantnim cipelama.

E. Kokor

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti