Događaj u februaru

Targer QualityCon 2024: "Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika"

09.02.2024. 08:54 / Izvor: Akta.ba
targer

Targer QualityCon 2024: "Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika" događaj je koji će aktualizirati važnost totalnog upravljanja kvalitetom.

Targer QualityCon 2024:

“Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika”

22. i 23. februara 2024.

u Sarajevu

u organizaciji

konsultantske kuće

Targer E&C

u saradnji sa

Bravaria Industrial Marketing i brendom PIT Events

Targer QualityCon 2024: “Preobrazba i kvalitet poziv su svakog zaposlenika” događaj je koji će aktualizirati važnost totalnog upravljanja kvalitetom, a održat će se 22. i 23. februara u Sarajevu u organizaciji konsultantske kuće TARGER E&C uz podršku agencije za industrijski marketing Bravaria Industrial Marketing i brenda PIT Events.

Da se govori o ozbiljnom i planiranom poslovanju, treba se imati na umu kako je kvalitet neodvojiva kategorija pojedinaca i sistema, organizacija i kompanija. No, kako zajednice i kompanije nikad nisu ni bolje ni lošije od svojih zaposlenika, jasno je da se kvalitet u realnim radnim sredinama praktično različito pojmi.

Upravo ciljajući na kvalitet, odnosno, na standardizaciju kvaliteta poslovanja i procesa, kompanija i sistema, konsultantska kuća TARGER E&C organizira događaj o totalnom upravljanju kvaliteta, nastavak inicijative pokrenute prije dvije godine.

„Prije dvije godine održali smo prvu, premijernu konferenciju posvećenu kvalitetu, TARGER Q-Con, koju smo zatvorili suštinskim zaključkom kako su preobrazba i kvalitet ustvari poziv i odgovornost svih zaposlenika. Tragom ovo zaključka, organiziramo drugi po redu TARGER QualityCon 2024 s ciljem jačanja svijesti i podizanja standarda“, riječi su Tarika Kadrispahića, Lean konsultanta i direktora ove kuće.

Vitalnost poslovanja odražava se u spremnosti na prihvatanje novih znanja i korisnih filozofija. S druge strane, utkati kvalitet u procese od početka do kraja i pritom održavati istrajnost nužan su izbor. Total Quality Management (TQM), totalno upravljanje kvalitetom, međutim, ne zadržava se na ovome, nego jača i njeguje svoja četiri oslonca: kontinuirano poboljšanje, fokus na korisnika, sudjelovanje zaposlenika i pristup orijentiran na procese.

„Učesnici agende događaja predstavit će analizu upravljanja kvalitetom u bh. kompanijama te govoriti o razvoju i uspostavi sistema upravljanja kvalitetom u proizvodnim kompanijama (sa studijom slučaja iz bh. kompanije). Bit će govora o postizanju kvaliteta efikasnom upotrebom zapisa kontrole, ali i savladavanju otpora pri provođenju kontinuiranih poboljšanja. Nastojat ćemo zajedno doći do odgovora na pitanj ' Lean Six Sigma ili Theory of Constraints – Šta izabrati?'“, navode organizatori.

Posjetitelje očekuje interaktivna radionica 'Kako da svi zaposlenici u kompaniji žive kvalitet?' te dvije panel diskusije:

Panel I: TQM poruka: Kako živjeti kvalitet u svim sferama života?

Panel II: Kako još bolje osigurati kvalitet usluga?

Ohrabrivanje zaposlenika da uče jedni od drugih, educiraju se, unapređuju i samopoboljšavaju kako bi mogli razumjeti i prihvatiti svoje uloge na većoj slici zadaća je menadžementa. A, kvalitet i preobrazba kompanije, još jednom, poziv je svih zaposlenika i od krucijalnog je značaja kako za pojedince i kompanije, tako i za sisteme i prvredu.

Informirati se i prijaviti možete putem linka TARGER QualityCon 2024, a za dodatne informacije pišite na bravaria@bravaria.ba.

 

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave