Interquality: Proces prodaje i tehnike prodaje

22.03.2019. 11:25 / Izvor: Akta.ba
Interquality: Proces prodaje i tehnike prodaje

Interquality poziva da se prijavite i sudjelujete na interaktivnom stručnom usavršavanju "Proces prodaje i tehnike prodaje", koji će se održati u Jelahu-Tešanj.

NOVO: INTERAKTIVNO STRUČNO USAVRŠAVANJE „PROCES PRODAJE I TEHNIKE PRODAJE“ 17.04.2019. JELAH-TEŠANJ

 

STRUČNO USAVRŠAVANJE

PRODAJNE TEHNIKE“

 „AA“HOTEL  Jelah, 17.04.2019.

 

Poštovane/i,

 

S zadovoljstvom Vas pozivamo da se prijavite i sudjelujete na interaktivnom stručnom usavršavanju “Proces prodaje i tehnike prodaje“, koji će se održati u Jelahu-Tešanj dana 17.04.2019. godine u „AA“ Hotelu, s početkom u 09,30 sati..

PRIJAVE NA SEMINAR POSLATI DO 12.04.2019.

E-5534 PROSPEKT JELAH – Prodajne tehnike 17.04.2019

E-5534 PRIJAVNICA JELAH – Prodajne tehnike 17.04.2019 LINK

 

KOME JE SEMINAR NAMJENJEN:

  • Prodajnom osoblju koje radi u B2B i B2C okruženju:
  • Vlasnicima organizacija,
  • Key Account Manageri,
  • Voditeljima prodaje,
  • Komercijalistima i
  • Svima koji žele postići uspješnu prodaju proizvoda i usluga

u realnom i javnom sektoru, privrednim društvima, državnim firmama i institucijama i drugim pravnim licima, kao i fizičkim osobama.

 

CILJEVI SEMINARA:

  • Procesni pristup organizaciji prodaje;
  • Približiti kandidatima tehnike prodaje;
  • Komplementarna prodaja kao alat za uvećanje prodajne cijene - Upselling/Cross Selling;
  • Spoznati važnost akvizicije novih kupaca;
  • Pojačati nivo svjesnosti o ulozi prodajnog osoblja.

 

PROGRAM SEMINARA:

  • Važnost prodaje i misija prodavača;
  • Upoznavanje sa osnovama komunikacije: verbalna – pisana – neverbalna;
  • Dobrodošlica kupcu– značaj Prvog utiska;
  • Pozitivan stav prema kupcu;
  • Ispitivanja potreba kupaca: materijalne; društvene, statusne;
  • Metodologija predstavljanja proizvoda;
  • Kako se vodi procesa pregovaranja;
  • Proaktivni pristup potrebama kupca: Prodaja komplementarnih proizvoda i usluga , dodatna prodaja;
  • Sklapanje ugovora-narudžbe;
  • Mjerenje, ocjena i analiza zadovoljstva kupaca;
  • Odnos Sales Manager – Team prodavača;
  • Odgovori na pitanja učesnika kroz primjere iz prakse;
  • Način kontaktiranja novih kupaca: praktični primjeri korištenja alata i baza;
  • Radionica: Stavljanje u uloge prodavač-kupac sa analizom;
  • Radionica: Stimulacija prodavača, načini stimulacije, destimulacije, postizanja win-win situacije.

 

VODITELJ SEMINARA:

Ismet Kapo, dipl.ecc.

©CCBH Certificirani Trener prodajnih vještina

Preko 20 godina iskustva u prodaji proizvoda poznatih svjetskih marki na tržištu BiH (Prodajni savjetnik, Voditelj prodaje, Direktor, CCBHTrener prodajnih vještina i Produkta).

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE NA SEMINARU:

150,00 KM u cijenu nije uključen PDV.

Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi, osvježenje u pauzama, ručak,

nastavnu dokumentaciju, i Uvjerenje o Usavršavanju - Certifikat.

 

NAČIN UPLATE KOTIZACIJE:

Iznos kotizacije uplaćuje se na osnovu predračuna prema dostavljenoj prijavnici za seminar.

Banka: SBERBANK BH d.d.

Račun broj: 140 101 001 411 7413

ID broj: 4201044570009

PDV broj: 201044570009

Rješenje broj: 065-Reg-17-001737

 

ZA VIŠE INFORMACIJA KONTAKTIRAJTE:

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo, Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju

Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo

Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546;

Mob: + 387 61 491 413;

e-mail: info@interquality.ba

www.interquality.ba

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave