Unapređenje procesa pružanja usluga korisnicima kroz komunikacijske vještine

15.05.2018. 13:57 / Izvor: Akta.ba
Unapređenje procesa pružanja usluga korisnicima kroz komunikacijske vještine

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku.

Interquality organizuje seminar na temu "Unapređenje procesa pružanja usluga korisnicima kroz učinkovitost komunikacijskih vještina”  Dubrovnik, 23. - 25. 05.2018.

Prijave poslati do 15.05.2018

Predavač: Zineta Ćemerlić, prof. EOQ Menadžer/Lead Auditor kvalitete CIS Information Security Manager.

Način rada na seminaru: 
 
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Metode rada su: rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje. 
 
Iz dugogodišnje i bogate prakse u edukaciji širokog spektra zaposlenika, uvidjeli smo sve veću potrebu za realiziranjem tema koje će doprinijeti uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova u procesu pružanja usluga i ostvarivanju boljih rezultata rada i zadovoljstva kupaca/stranaka/ građana i zaposlenika. Unapređenje procesa pružanja usluga je skup aktivnosti koji, direktno ili indirektno, djeluju na učesnike u procesu razmjene informisanjem, obučavanjem, savjetima I podsticajima s ciljem prilagođavanja, olakšica, ubrzanja i učinaka procesa pružanja usluga. Uspješnim organizacijama ponašanje prodajnog osoblja na radnome mjestu i odnos spram kupaca i saradnika, ne prepušta se sluĉaju, niti slobodnom izboru pojedinaca. Utvrđivanje standarda, odnosno kodeksa ponašanja i stalno podizanje nivoa kulture rada prodajnog osoblja, predstavlja veoma bitnu komponentu u razvojnim planovima organizacije.

Ciljevi seminara:

  • Usvajanje i usavršavanje potrebnih poslovnih kompetencija s ciljem učinkovitijeg snalaženja u realizaciji procesa pružanja usluga.
  • Usavršti metode i tehnike uspješne poslovne prodajne komunikacije, upravljanje vremenom I stresom.
  • Upoznavanje sa pojmom emocionalna  Inteligencija i razvijanje vještina emocionalne pismenosti.


Program seminara: 

  • Organizacija rada – unapreĊenje procesa pružanja usluga (procesni pristup - mapiranje procesa pružanja usluga);
  • Jaĉanje i razvoj komunikacijskih vještina i interaktivna komunikacija i motivacija;
  • Primjenjive komunikacijske tehnike;
  • Asertivno ponašanje i komunikacija
  • Važnost povratne informacije – feedback  spram korisnika usluga;
  • Dokumentovanje interne i eksterne komunikacije u procesu pružanja usluga. 

 Dnevni raspored rada: 
 
23.05.2018. Srijeda               

10:00 - 16:00

24.05.2018. Ĉetvrtak               

09:00 - 16:00

25.05.2018. Petak                   

09:00 - 11:00 

 

Gdje moţete dobiti više informacija?

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju 
 
I. Ljubovića br. 15.,  71000 Sarajevo Tel: +387 33 762 545; Fax: +387 33 762 546;  Mob: + 387 61 491 413;

e-mail: info@interquality.ba

Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof. 
 
Unaprijedite Vaš poslovni sistem! Učite sa nama! 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave