Pauza

Bilbordi koji poprimaju boju odjeće prolaznika

12.04.2010. 16:10 / Izvor: eKapija.ba

Američka informatička kompanija IBM predstavila je najnoviji kreativni način interaktivnog reklamiranja putem bilboarda, prilikom koje se boje na plakatima mijenjaju prema bojama odjeće prolaznika.

Ovo je odličan primjer kako nove tehnologije reklamiranja progresivno rastu, budući da veliki brendovi sve više potenciraju komunikaciju putem digitalne forme. Ovaj bilborad dio je IBM-ove kampanje "Smarter Planet" (Pametnija planeta) čiji je cilj istaći važnost pametnih tehnoloških rješenja u poslovanju.

U ovom trenutku, interaktivni bilbordi savršena su demonstracija kako boje u prodaji mogu imati veliki utjecaj na unaprijeđenje poslovanja lanaca trgovine i iskustva shoppinga općenito. Koristeći LED ekrane osjetljive na boju i kamere, bilbordi "vide" osobu ispred sebe i mijenja svoju boju na osnovu toga kako je ta osoba odjevena.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber 060 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza