Mostar na naslovnici turističkog kataloga agencije "RaseSkaparna" iz Švedske

16.06.2011. 11:54 / Izvor: eKapija.ba
Mostar na naslovnici turističkog kataloga agencije 'RaseSkaparna' iz Švedske

Da se samo ispravnim radom postižu dobri rezultati potvrđuje primjer kompanije "Lasta Travel" iz Mostara zahvaljujući kojoj se grad Mostar našao na naslovnici turističkog kataloga agencije "ReseSkaparna" iz Stockholma. Katalog je urađen za sezonu jesen 2011. proljeće 2012. godine.

Zlatko Papac, direktor "Lasta Travel" iz Mostara za ekapija.ba kaže kako su veće izvršene rezervacije četiri grupe po 35 gostiju za septembar 2011. godine i tri grupe po 40 gostiju za maj 2012. godine.

Turisti u Hercegovinu dolaze na pet dana i obići će: Mostar, Trebinje, Stolac, Hutovo Blato, Počitelj, Kravice i Vinski distrikt Brotnjo.

"`ReseSkaparna` na ovaj način želi skrenuti pažnju na destinaciju - Bosnu i Hercegovinu koja je zahvaljujući redovnoj liniji `BH Airlinesa` od Stockholma, Geteborga i Kopenhagena udaljena samo dva ipol sata vožnje", kaže Papac.

Ova prestižna putnička agencija u svom katalogu pozvala je turiste iz Švedske da se pridruže turneji u upoznaju fascinantne gradove Hercegovine i Hrvatske. Posebno preporučuju za obići prekrsni Stari most preko rijeke Neretve, sagrađen 1566. godine, koji je doživio svoj kraj, ali i ponovno rođenje i koji danas predstavlja dio UNESCO-ve svjetske kulturne baštine.

"Most je simbol grada, zajednički put u budućnost, a grad Mostar sa miksom nacionalnosti, arhitekture i mediteranskom klimom čini jednu od najpopularnijih destinacija u Bosni i Hercegovini", kaže se u katalogu, u kojem osim Mostara, turistima svoje zemlje preporučuju za putovanje i Madrid, Barcelona, Malta, Jordan...

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti